Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Marketing and advertising in new media 2401-D-S1-2-BPR-MiR
This course has not yet been described...
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student:
- zna normy i reguły etyczne, jakie wpływają na działalność organizacji medialnych i/lub przedsiębiorstw branży reklamowej oraz marketingowej;
- ma świadomość kompleksowej natury języka, jego złożoności i zmienności znaczeń;
- zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form przedsiębiorczości, w tym podmiotów funkcjonujących na rynku marketingowym;
- ma poszerzoną wiedzę na temat warsztatu pracy w zakresie wybranej specjalności: dziennikarza zatrudnionego w prasie, radiu, telewizji, nowych mediach lub pracownika branży/działu PR i brandingu.
- ma podstawową wiedzę na temat technologii informacyjnych i sposobów ich wykorzystania w pracy umysłowej.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student:
- prawidłowo posługuje się normami i regułami (prawnymi, zawodowymi, etycznymi) w celu rozwiązania konkretnego zadania z zakresu dziennikarstwa i komunikacji społecznej;
- wykorzystuje wiedzę w zakresie nauki o mediach i komunikacji społecznej do rozstrzygania dylematów pojawiających się w pracy zawodowej;
- dysponuje podstawowymi umiejętnościami w zakresie warsztatu specjalisty ds. marketingu;
- ma rozbudowany warsztat pracy w zakresie wybranej specjalności; wykorzystując wiedzę na temat warsztatu pracy, potrafi przygotować skuteczne przekazy;
- potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowoczesnych technologii informacyjnych w zakresie marketingu.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student:
- rozumie potrzebę ciągłego uczenia się, zwłaszcza poprzez lekturę literatury fachowej, czasopism i portali branżowych, uczestnictwo w konferencjach specjalistycznych, członkostwo i udział w pracach stowarzyszeń branżowych;
- uzupełnia wiedzę, doskonali umiejętności i poszerza ich spektrum, uznaje samokształcenie za istotny warunek powodzenia na rynku pracy;
- potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role, także status i zadania lidera;
- prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z zawodową rolą dziennikarza i/lub specjalisty z zakresu komunikowania;
- potrafi myśleć i działać w sposób przedsiębiorczy.
Teaching methods
(in Polish) Wybrane metody podające, problemowe, aktywizujące, eksponujące:
studium przypadku
pogadanka
opowiadanie
anegdota
wykład
prezentacja
dyskusja
inscenizacja
burza mózgów
film
ćwiczenia
metoda projektów
Observation/demonstration teaching methods
- staging
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- narration
- participatory lecture
- discussion
- description
- informative (conventional) lecture
- narration
- participatory lecture
- discussion
- description
Exploratory teaching methods
- experimental
- practical
- classic problem-solving
- case study
- practical
- classic problem-solving
- case study
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: