Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0318
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Branding 2401-D-S1-2-BPR-BR
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Total student workload
(in Polish) 3 ECTS
1 - godziny kontaktowe
2 - 2 punkty za pracę własną studenta, którą student wykonuje przygotowując się do zajęć i w trakcie zajęć w wymiarze 30 godzin, jeśli praca własna wymaga więcej niż 30 godzin przygotowań (np. ze względu na formy dydaktyczne wykorzystywane na zajęciach)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student posiada podstawową wiedzę z zakresu brandingu - K_W06, K_W14, K_W19.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student potrafi wykorzystać wiedzę w procesie brandingowym - K_U03, K_U07.
U2: Student posiada umiejętność prowadzenia badań nad markami - K_U04, K_U07.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest przygotowany do pracy w zespole projektowym zarządzającym strategiami marek - K_K03, K_K05.
Teaching methods
(in Polish) prezentacje multimedialne, case study, dyskusja
Expository teaching methods
- description
Exploratory teaching methods
- case study
- classic problem-solving
- project work
- classic problem-solving
- project work
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2024/25L: | Term 2022/23Z: |
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: