Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
PR and reputation management 2401-D-S1-1-BPR-PR
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) 1. Uczestnik zna pojęcia z zakresu PR, zna modele i główne cele oraz założenia (K_W03, K_W04, K_WO5)
2. Rozumie różnicę między PR a pojęciami pokrewnymi (K_W03, K_W04, K_WO5). 3. Zna główne punkty tworzenia strategii (K_W06)
4. Zna pojęcia branżowe i posługuje się nimi swobodnie (K_W03)
Learning outcomes - skills
(in Polish) Uczestnicy po kursie:
1. Mają umiejętności tworzenia strategii komunikacyjnych (K_U01,
2. Mają umiejętności dobierania narzędzi komunikacyjnych w zależności od sytuacji komunikacyjnej (K_U03, K_U06)
3.Mają umiejętność tworzenia prezentacji i wystapień (K_U01)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Uczestnicy w trakcie kursu:
1. Doskonalą umiejętności dotyczące analitycznego i strategicznego myślenia (K_K01, K_K02)
3.Doskonalą umiejętności argumentacji (K_K01)
Teaching methods
(in Polish) Wykład konwencjonalny,
Zadania zespołowe,
Case study,
Projekt zespołowy,
Prezentacje
Exploratory teaching methods
- practical
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2025/26Z:
None |
Notes
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: