Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
UX tools 2401-AI-UX-1MW-s2
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=6857
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=1590 (term 2022/23Z)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=1590 (term 2023/24Z)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=1590 (term 2024/25Z)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=1590 (term 2025/26Z)
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (godz.):
– udział w laboratoriach – 15 godz. (11 godz. stacjonarnie, 4 godz. zdalne nauczanie - asynchronicznie - z wykorzystaniem platformy Moodle)
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (godz.):
- przygotowanie do laboratorium – 10 godz. (6 godz. w ramach nauczania zdalnego)
- pisanie prac, projektów – 10 godz. (6 godz. w ramach nauczania zdalnego)
- czytanie literatury – 15 godz.
Łącznie: 60 godz. (2 ECTS) – w tym 16 godz. (0,53 ECTS) z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna narzędzia wspomagające tworzenie prototypów – K_W03
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi stworzyć projekt przy pomocy wybranych narzędzi wykorzystywanych przez UX Designerów – K_U14
U2: Posiada umiejętność wykorzystywania aplikacji do tworzenia projektów UX – K_U14
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się w zakresie projektowania zorientowanego na użytkownika – K_K09
K2: Podejmuje się analizy problemów związanych z projektowanie i prototypowaniem, podejmuje je samodzielnie lub w grupie – K_K02
Teaching methods
(in Polish) Metoda dydaktyczna eksponująca:
- pokaz
Metoda dydaktyczna podająca:
- opis
- pogadanka
Metoda dydaktyczna poszukująca:
- ćwiczeniowa
- projektu
- giełda pomysłów
- studium przypadków
Metody dydaktyczne w kształceniu online:
- metody oparte na współpracy
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- description
- description
Exploratory teaching methods
- practical
- project work
- brainstorming
- case study
- project work
- brainstorming
- case study
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- methods developing reflexive thinking
Type of course
compulsory course
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: