Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Information and Communication Research
Creative problem solving methods 2401-AI-MKRP-22-s2
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) 2021/22
Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (godz.):
– udział w laboratoriach – 15 godz. (11 godz. stacjonarnie, 4 godz. zdalne nauczanie - asynchronicznie - z wykorzystaniem platformy Moodle)
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (godz.):
– przygotowanie do laboratoriów – 20 godz. (4 godz. w ramach nauczania zdalnego)
– przygotowanie projektu – 25 godz. (7 godz. w ramach nauczania zdalnego)
Łącznie: 60 godz. (2 ECTS) – w tym 15 godz. (0,5 ECTS) z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student wie:
W01: Co to jest myślenie projektowe.
W02: Na czym polega, jak wygląda i jaki jest cel procesu Design Thinking.
W03: Jakie są korzyści z Design Thinking w pracy.
W04: Jaki jest związek między myśleniem projektowym a projektowaniem UX.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student umie:
U01: Przejść przez 5 faz DT;
U02: Poznać użytkownika poprzez zbieranie o nim informacji;
U03: Określić problem projektowy;
U04: Określać różne potencjalne sposoby rozwiązania tego problemu;
U05: Przeprowadzić ewaluację pomysłów;
U06: Stworzyć prototyp;
U07: Przeprowadzić testy na użytkownikach;
U08: Dokonać ewaluacji wyników testów i zdecydować, co robić dalej.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Zdobyte kompetencje:
K01: Umiejętność dyskusji i przedstawiania swoich racji
K02: Tolerancja, otwartość na inne pomysły, punkty widzenia
K03: Praca w grupie
Teaching methods
(in Polish) Metoda dydaktyczna podająca:
- opis
- pogadanka
- wykład konwersatoryjny
Metody dydaktyczne poszukujące:
- ćwiczeniowa
- giełda pomysłów
- obserwacji
- projektu
- referatu
- studium przypadku
Metody dydaktyczne w kształceniu online:
- metody integracyjne
- metody odnoszące się do autentycznych lub fikcyjnych sytuacji
- metody oparte na współpracy
- metody rozwijające refleksyjne myślenie
- metody służące prezentacji treści
- metody wymiany i dyskusji
Expository teaching methods
- discussion
- description
- participatory lecture
- description
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- project work
- observation
- brainstorming
- presentation of a paper
- case study
- practical
- observation
- brainstorming
- presentation of a paper
- case study
- practical
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- integrative methods
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- integrative methods
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) brakU1: Potrafi określić metody i narzędzia niezbędne do wdrożenia projektu strony WWW – K_U02
U2: Potrafi przeprowadzić analizę istniejących stron WWW oraz zaplanować proces tworzenia własnej witryny – K_U14
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: