Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Health Economics
(for:
Faculty of Health Sciences)
Education Module 3: Finances and Management: Human Resources Management 1800-ZP2-ZALZ-S2
This course has not yet been described...
Term 2023/24:
None |
Total student workload
(in Polish) 1.Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach: 20 godzin
- udział w ćwiczeniach: 30 godzin
- udział w konsultacjach: 3 godziny
- przeprowadzenie zaliczenia: 1 godzina
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 50 godzin, co odpowiada 2.00 pkt. ECTS.
2.Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach: 20 godzin
- udział w ćwiczeniach: 30 godzin
- przygotowanie do zajęć: 10 godzin
- realizacja zadań: 5 godzin
- udział w konsultacjach: 3 godziny
- przygotowanie do zaliczenia wykładów + zaliczenie: 20+1 = 21 godzin
- przygotowanie do zaliczenia ćwiczeń + zaliczenie: 25+1=26 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 115 godziny, co odpowiada 4.6 pkt. ECTS.
3. Nakład pracy związany z prowadzonymi badaniami naukowymi:
nie dotyczy
4.Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
- przygotowanie do zaliczenia wykładów + zaliczenie: 20+1 = 21 godzin
- przygotowanie do zaliczenia ćwiczeń + zaliczenie: 25+1=26 godzin
5.Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym:
- udział w ćwiczeniach: 30 godzin
- realizacja zadań: 5 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi
35 godzin, co odpowiada 1.4 pkt. ECTS.
6.Czas wymagany do odbycia obowiązkowej praktyki:
nie dotyczy
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Definiuje podstawowe pojęcia i cele zarządzania zasobami ludzkimi (K_W09)
W2: Opisuje podstawowe etapy procesu gospodarowania zasobami ludzkimi (K_W09)
W3: Określa istotę polityki kadrowej (K_W21)
W4: Wyjaśnia zasadność wprowadzania zmian oraz mechanizmy je wspomagające (K_W25)
W5: Przedstawia metody doboru personelu, doskonalenia i rozwoju zawodowego (K_W25)
W6: Prezentuje metody motywowania w procesie efektywnego zarządzanie zasobami ludzkimi w jednostkach usług zdrowotnych (K_W25)
W7: Przedstawia rodzaje rekrutacji i etapy doboru zawodowego (K_W21)
W8: Opisuje wymagania pracowników zatrudnionych w jednostkach świadczących usługi medyczne (K_W25)
W9: Wymienia rodzaje i elementy doskonalenia zawodowego (K_W25)
W 10: Opisuje etapy oceny pracownika (K_W25)
W 11: Wyjaśnia działania w procesie redukcji personelu (K_W25)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Ukazuje problemy w zakresie zarządzania personelem w różnych jednostkach usług zdrowotnych (K_U09)
U2: Rozróżnia strategie personalne (K_U23)
U3: Ukazuje zalety i wady przeprowadzania zmian personalnych w organizacjach (K_U23)
U4: Podejmuje się samodzielnego rozwiązania konkretnych problemów w zakresie polityki personalnej (K_U09)
U5: Ocenia efektywność rekrutacji zewnętrznej i wewnętrznej (K_U23)
U6: Prezentuje własne poglądy i stanowisko na temat zalet i wad doboru systemu wynagrodzeń (K_U23)
U7: Wybiera najskuteczniejsze metody motywowania pracowników do efektywnej pracy (K_U23)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Uzasadnia celowość polityki personalnej w podmiotach świadczących usługi medyczne (K_K11)
K2: Dyskutuje na temat systemu zarządzania kadrami w organizacjach świadczących usługi zdrowotne (K_K11)
K3: Wykazuje otwartość na zdobywanie nowej wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi w sektorze usług zdrowotnych w odniesieniu do aktualnych warunków rynkowych (K_K09)
K4: Akcentuje potrzebę samodzielnego planowania ścieżki rozwoju zawodowego (K_K01)
K5: Zna poziom własnych kompetencji oraz ograniczeń w wykonywaniu zadań zawodowych w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi (K_K02)
K6: Przedstawia wymagania stawiane pracownikom zatrudnionym w jednostkach świadczących usługi zdrowotne (K_K05)
K7: Podejmuje działania zmierzające do pogłębienia wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi na temat podany przez nauczyciela(K_K09)
K8: Podejmuje próby rozwiązywania problemów etycznych w miejscu pracy (K_K11)
K9: Zajmuje podparte argumentacją stanowisko na temat wybranego problemu związanego z polityką kadrową (K_K11)
Teaching methods
(in Polish) Wykłady:
• kurs e-learningowy na platformie Moodle oraz Microsoft Teams
• wykład informacyjny
• wykład konwersatoryjny
Ćwiczenia:
• kurs e-learningowy na platformie Moodle oraz Microsoft Teams
• dyskusja dydaktyczna
• debata i burza mózgów
• analiza przypadków
• praca w zespołach zadaniowych
Prerequisites
(in Polish) Nie dotyczy
Course coordinators
Term 2023/24: | Term 2022/23: |
Bibliography
Term 2023/24:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: