Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24, 2024/25, 2025/26
ISCED code: 0915
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Physiotherapy
(for:
Faculty of Health Sciences)
Elective Course: Relaxation Techniques 1800-TZ3-PDWTR-S1
This course has not yet been described...
Term 2024/25:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w wykładach: 5 h
- udział w ćwiczeniach: 20 h
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 25 h, co odpowiada
1 punktowi ECTS
2. Bilans całkowitego nakładu pracy studenta
- udział w wykładach: 5 h (0,2 ECTS)
- udział w ćwiczeniach: 20 h (0,6 ECTS)
- przygotowanie do zaliczenia praktycznego: 10 h (0,4 ECTS)
- przygotowanie do zaliczenia teoretycznego: 10 h (0,4 ECTS)
- czytanie literatury: 10 h (0,4 ECTS)
- czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania: 10 h (0,4 ECTS)
Całkowity bilans nakładu pracy studenta wynosi 65 h, co odpowiada 2,6 punktom ECTS
3. Bilans nakładu pracy o charakterze praktycznym:
- udział w ćwiczeniach 20 godzin
- przygotowanie do zaliczenia praktycznego: 10 godzin
Nakład pracy o charakterze praktycznym wynosi 30 h, co odpowiada 1,2 punktowi ECTS
4. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
- czytanie literatury: 10 h
Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną wynosi
10 h, co odpowiada 0,8 punktowi ECTS
5. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa
w procesie oceniania:
- przygotowanie do zaliczenia praktycznego i zaliczenia teoretycznego + zaliczenie: 20 h + 2 h
Czas wymaga do przygotowywania i do uczestnictwa w procesie oceniania wynosi 22 h, co odpowiada 0,88 punktowi ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: omawia wybrane zagadnienia specjalistyczne z zakresu terapii zajęciowej oraz z zakresu dziedzin mających zastosowanie w terapii zajęciowej K_W20
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: stosuje metody terapii zajęciowej, jako narzędzia prewencji oraz w procesie leczenia i rehabilitacji K_U 05
U2: stosuje specjalistyczne metody w procesie terapii zajęciowej K_U 08
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: wie, kiedy zwrócić się o pomoc do ekspertów, będąc świadomy własnych ograniczeń K_K01
K2: okazuje szacunek dla pacjentów i dba o ich dobro K_K02
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne eksponujące: pokaz
Metody dydaktyczne podające: opis, opowiadanie, pogadanka, wykład informacyjny (konwencjonalny), wykład konwersatoryjny, wykład problemowy
Metody dydaktyczne poszukujące: ćwiczeniowa, doświadczeń, giełda pomysłów, klasyczna metoda problemowa, obserwacji, studium przypadku
Metody dydaktyczne w kształceniu online: metody oparte na współpracy, metody służące prezentacji treści, metody wymiany i dyskusji, platforma Moodle, Office 365 Teams
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- narration
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- description
- narration
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- description
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
- practical
- brainstorming
- observation
- experimental
- case study
- practical
- brainstorming
- observation
- experimental
- case study
Prerequisites
(in Polish) Student rozpoczynający kształcenie z przedmiotu techniki relaksacyjne powinien posiadać wiedzę z zakresu fizjologii i podstaw fizjoterapii.
Course coordinators
Term 2023/24: | Term 2024/25: | Term 2022/23: | Term 2025/26: |
Bibliography
Term 2024/25:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: