Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24, 2024/25, 2025/26
ISCED code: 0915
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Physiotherapy
(for:
Faculty of Health Sciences)
Elective Course: Basics of Sensory Integration 1800-TZ3-PDWPMIS-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w wykładach: 5 h
- udział w ćwiczeniach: 20 h
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 25 h, co odpowiada 1 punktowi ECTS
2. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa
w procesie oceniania:
- czytanie literatury: 10 h- 0,4 ECTS
- czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania: 15 h- 0,6 ECTS
Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną wynosi
25 h, co odpowiada 1 punktowi ECTS.
Łączny nakład pracy studenta: 50h = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Zna i rozumie:
W1: wyjaśnia zagadnienia pedagogiczne i dydaktyczne w aspekcie pracy terapeuty zajęciowego K_W11
W2: omawia wybrane zagadnienia specjalistyczne z zakresu terapii zajęciowej oraz z zakresu dziedzin mających zastosowanie w terapii zajęciowej K_W20
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi:
U1: analizuje wpływ czynników zewnętrznych na organizm człowieka w otaczającym go środowisku K_U04
U2: stosuje specjalistyczne metody w procesie terapii zajęciowej K_U08
U3: wykorzystuje wiedzę z zakresu dydaktyki i pedagogiki w odniesieniu do wykonywanego zawodu oraz realizuje proces samokształcenia promując zasadę uczenia się przez całe życie K_U12
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Jest gotów do:
K1: wie, kiedy zwrócić się o pomoc do ekspertów, będąc świadomy własnych ograniczeń K_K01
K2: okazuje szacunek dla pacjentów i dba o ich dobro K_K02
Teaching methods
(in Polish) wykład informacyjny (konwencjonalny), wykład problemowy studium przypadku, dyskusja dydaktyczna, analiza przypadków, pokaz
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- description
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- description
- discussion
Exploratory teaching methods
- experimental
- observation
- classic problem-solving
- case study
- practical
- observation
- classic problem-solving
- case study
- practical
Prerequisites
(in Polish) Student rozpoczynający kształcenie z przedmiotu podstawy metody integracji sensorycznej powinien posiadać wiedzę z zakresu anatomii, fizjologii, pediatrii, neurologii, pedagogiki, pedagogiki specjalnej i podstaw fizjoterapii.
Course coordinators
Term 2023/24: | Term 2024/25: | Term 2022/23: | Term 2025/26: |
Bibliography
Term 2022/23:
None |
Term 2023/24:
None |
Term 2024/25:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: