Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24, 2024/25, 2025/26
ISCED code: 0915
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Geriatrics
(for:
Faculty of Health Sciences)
Modern Technologies in Occupational Therapist's Practice 1800-TZ3-NTwPTZ-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Szczegółowy nakład pracy studenta dla przedmiotu “Nowe technologie w pracy terapeuty zajęciowego” (2 ECTS)
1. Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
• udział w wykładach: 5 godzin
• udział w ćwiczeniach: 15 godzin
Razem: 20 godzin = 0,8 ECTS
2. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
• czytanie literatury: 10 godzin
Razem: 10 godzin = 0,4 ECTS
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
• szukanie materiałów do projektów: 10 godzin
• przygotowanie projektów: 10 godzin
Razem: 20 godzin = 0,8 ECTS
Łączny nakład pracy studenta:
• Godziny realizowane z nauczycielem: 20 godzin
• Praca własna studenta: 30 godzin
Łącznie: 50 godzin = 2 ECTS
Podział jest teraz bardziej szczegółowy, uwzględniając zarówno szukanie materiałów, jak i przygotowanie projektów. Jeśli jeszcze coś wymaga korekty, proszę daj znać! ����
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1 - K_W20 omawia wybrane zagadnienia specjalistyczne z zakresu terapii zajęciowej oraz z zakresu dziedzin mających zastosowanie w terapii zajęciowej
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1 - K_U05 stosuje metody terapii zajęciowej, jako narzędzia prewencji oraz w procesie leczenia i
rehabilitacji
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1- K_K01 krytycznie ocenia posiadaną wiedzę i wie, kiedy zwrócić się o pomoc do ekspertów, będącświadomy własnych ograniczeń
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne
Metody podające:
• Wykład informacyjny – przedstawienie podstawowych zagadnień teoretycznych związanych z nowymi technologiami w terapii zajęciowej.
• Wykład problemowy – analiza wyzwań i możliwości zastosowania technologii w pracy terapeuty zajęciowego, z odniesieniem do praktycznych przykładów.
Metody poszukujące:
• Studium przypadku – analiza rzeczywistych i hipotetycznych sytuacji klinicznych, w których zastosowanie nowych technologii przynosi korzyści terapeutyczne.
• Metoda projektów – projektowanie interwencji terapeutycznych z wykorzystaniem technologii (np. wirtualna rzeczywistość, aplikacje mobilne) oraz przygotowanie i prezentacja projektów przez studentów.
• Dyskusja panelowa – wymiana doświadczeń, opinii i pomysłów na temat wykorzystania technologii w terapii zajęciowej.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- description
- problem-based lecture
- description
Exploratory teaching methods
- case study
- practical
- brainstorming
- project work
- classic problem-solving
- observation
- practical
- brainstorming
- project work
- classic problem-solving
- observation
Prerequisites
(in Polish) Podstawowa wiedza z zakresu terapii zajęciowej, znajomość technologii informatycznych na poziomie użytkownika, podstawowa umiejętność obsługi narzędzi cyfrowych.
Course coordinators
Term 2024/25: | Term 2023/24: | Term 2025/26: | Term 2022/23: |
Bibliography
|
Term 2024/25:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: