Conducted in
term:
2025/26
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Department of Law and Health Policy
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Przedmioot do wyboru: Podstawy marketingu 1800-TZ2-PDWPMA-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1.Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w wykładach – 10h
- udział w ćwiczeniach – 10h
Łącznie 20 h = 0,7 ECTS
2. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
- czytanie literatury – 3 h = 0,1 ECTS
3. Czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania:
7 h = 0,2 ECTS
Łączny nakład pracy: 30h = 1 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Wyjaśnia definicje i pojęcia funkcjonujące w marketingu usług zdrowotnych – K_W12
W2: Rozróżnia makro- i mikrootoczenie podmiotów leczniczych - K_W12
W3: Opisuje charakterystyczne cechy usług zdrowotnych – K_W12
W4: Odróżnia poszczególne rodzaje badań rynkowych – K_W12
W5: Wymienia elementy marketingu-mix – K_W12
W6: Porównuje rodzaje segmentacji w sektorze usług zdrowotnych - K_W12
W7: Opracowuje wspólnie z zespołem zadania projektowego zlecone przez wykładowcę – K_W12
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Stosuje odpowiednie metody i techniki zbierania danych oraz informacji niezbędnych w pracy terapeuty zajęciowego – K_U15
U2: Wymienia własne poglądy i stanowisko na temat skuteczności stosowania marketingu w podmiotach leczniczych - K_U15
U3: Dobiera skuteczne instrumenty mieszanki marketingowej do warunków i otoczenia – K_U15
U4: Dostosowuje usługę do oczekiwań różnych grup pacjentów – K_U15
U5: Planuje pracę własną oraz członków jego zespołu projektowego – K_U15
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Podejmuje próby rozwiązywania problemów uwzględniając własne ograniczenia i potrzeby uzupełnienia wiedzy – K_K01
K2: Potrafi zinterpretować własne wyniki pracy – K_K04
Teaching methods
(in Polish) • wykład informacyjny
• wykład problemowy
• z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość na platformie Microsoft Teams.
• dyskusja dydaktyczna
• analiza przypadków
• praca w zespołach zadaniowych z wykorzystaniem platformy Microsoft Teams
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Notes
Term 2025/26:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: