Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24, 2024/25
ISCED code: 0419
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Department of Principles of Medical Law
(for:
Faculty of Health Sciences)
Basics of Marketing 1800-TZ2-PDWPM-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1.Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach: 10 godzin
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- przeprowadzenie zaliczenia wykładu + zaliczenia ćwiczeń: 1 + 1 = 2 godziny
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 22 godzin, co odpowiada 0,88 pkt. ECTS.
2.Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach: 10 godzin
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- przygotowanie do ćwiczeń: 5 godzin
- czytanie wskazanej literatury: 15 godzin
- przygotowanie do zaliczeń + zaliczenia: 34 + 2 = 36 godziny
Łączny nakład pracy studenta wynosi 76 godziny, co odpowiada 2,53 pkt. ECTS.
3. Nakład pracy związany z prowadzonymi badaniami naukowymi:
nie dotyczy
4.Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
- przygotowanie do zaliczeń + zaliczenia: 34 + 2 = 36 godziny (1,44 pkt. ECTS).
5.Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym:
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- udział w wykładach: 10 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi
20 godzin, co odpowiada 0,8 pkt. ECTS.
6.Czas wymagany do odbycia obowiązkowej praktyki:
nie dotyczy
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1:Posiada podstawową wiedzę z zakresu marketingu usług zdrowotnych (K_W12)
W2:Opisuje etapy procesu planowania marketingowego (K_W12)
W3:Dokonuje analizy otoczenia podmiotów leczniczych (K_W12)
W4:Wyjaśnia zasady i zadania planu marketingowego (K_W12)
W5:Opisuje rodzaje i kryterium segmentacji sektora ochrony zdrowia (K_W12)
W6:Klasyfikuje cechy usług zdrowotnych (K_W12)
W7:Wymienia i opisuje narzędzia marketingu-mix (K_W12)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1:Potrafi przedstawić główne założenia marketingu usług zdrowotnych (K_U15)
U2:Potrafi wymienić podmioty lecznicze (K_U15)
U3:Potrafi rozróżnić instrumenty mieszanki marketingowej (K_U15)
U4:Potrafi wykonać w zespole plan marketingowy dla wybranej jednostki świadczącej usługi medyczne (K_U23)
U5:Potrfi przeprowadzić analizę strategiczną określonego podmiotu działającego w sferze ochrony zdrowia (K_U15, K_U23)
U6:Potrafi wymienić i opisać mikro- i makrootoczenie podmiotów leczniczych (K_U15)
U7:Potrafi przeprowadzić segmentację rynku usług zdrowotnych (K_U15)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Prezentuje własne poglądy związane z poruszaną przez prowadzącego tematyką marketingu usług zdrowotnych (K_K01)
K2: Zajmuje podparte argumentacją stanowisko na tematy problemowe podane przez prowadzącego (K_K03)
K3: Podejmuje działania zmierzające do pogłębienia wiedzy i umiejętności w zakresie zarządzania marketingowego w sektorze usług zdrowotnych na temat zadany przez prowadzącego (K_K01)
Teaching methods
(in Polish) Wykłady:
• wykład informacyjny
• wykład problemowy
Ćwiczenia:
• dyskusja dydaktyczna
• debata i burza mózgów
• analiza przypadków
praca w zespołach zadaniowych
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- description
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- description
Exploratory teaching methods
- practical
- case study
- situational
- seminar
- classic problem-solving
- case study
- situational
- seminar
- classic problem-solving
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Term 2024/25: | Term 2023/24: | Term 2022/23: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: