Conducted in
term:
2022/23
ISCED code: 0915
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Social and Medical Sciences
(for:
Faculty of Health Sciences)
Diagnosing Patient Needs and Planning Patient Care 1800-TZ2-DPiPPzP-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w ćwiczeniach – 10 h (0,3pkt. ECTS)
2. Godziny zrealizowane w formie zdalnej:
- udział w wykładach – 10 h (0,3 pkt. ECTS)
2. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
- czytanie literatury - 2 h (0,1 pkt. ECTS)
- przygotowanie zadań na zajęcia –2 h (0,1 pkt. ECTS)
3. Czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania – 6 h (0,2 pkt. ECTS)
Łączny nakład pracy: 30 h = 1 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Wyjaśnia i uzasadnia klasyfikację potrzeb oraz zmienność w ich hierarchii względem osobniczej sytuacji pacjenta (K_W03)
W2: Opisuje narzędzia diagnostyczne i metody oceny pacjenta celem zaplanowania swojej pracy (K_W04)
W3: Objaśnia wpływ czynników socjoekonomicznych na potrzeby terapeutyczne pacjenta (K_W05)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Posiada umiejętność przeprowadzenia wywiadu z pacjentem z ukierunkowaniem na jego aktualne potrzeby (K_U03)
U2: Uzasadnia wybór technik i metod pracy z pacjentem.(K_U08)
U3: Planuje swoją pracę zgodnie z etyką zawodową i zakresem kompetencji terapeuty zajęciowego (K_U14)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Odpowiednio komunikuje się z pacjentami z różnych grup społecznych i wiekowych (K_K02)
K2: Prezentuje postawę otwartości na współpracę interdyscyplinarną (K_K01)
Teaching methods
(in Polish) Wykłady – zajęcia zdalne:
• wykład informacyjny
• wykład problemowy
• wykład konwersatoryjny
Ćwiczenia
• dyskusja dydaktyczna
• analiza przypadków
• prezentacja multimedialna
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- discussion
- narration
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- discussion
- narration
Exploratory teaching methods
- practical
- presentation of a paper
- classic problem-solving
- situational
- project work
- presentation of a paper
- classic problem-solving
- situational
- project work
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
Prerequisites
(in Polish) Nie dotyczy
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23:
None |
Notes
Term 2022/23:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: