Conducted in
term:
2025/26Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Law and Health Policy
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Zdrowie publiczne 1800-TZ1-ZPB-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach: 20 godzin
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- konsultacje z nauczycielem akademickim: 1 godzin
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 31 godziny, co odpowiada 1,24 punktowi ECTS
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach: 20 godzin
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- przygotowanie do ćwiczeń: 10 godzin
- czytanie wskazanej literatury: 5 godzin
- konsultacje z nauczycielem akademickim: 1 godzina
- przygotowanie do zaliczenia + zaliczenie: 3 + 1 = 50 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 50 godzin, co odpowiada 2 punktom ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna mechanizmy psychospołeczne związane ze zdrowiem, chorobą i niepełnosprawnością – K_W05
W2: Definiuje pojęcia z zakresu edukacji zdrowotnej, promocji zdrowia oraz profilaktyki niepełnosprawności – K_W010
W3: Charakteryzuje miejsce, rolę i zadania terapii zajęciowej w zdrowiu publicznym – K_W13
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Analizuje wpływ czynników zewnętrznych na organizm człowieka w otaczającym go środowisku – K_U04
U2: Podejmuje działania ukierunkowane na edukację zdrowotną i promocję zdrowia – K_U09
U3: Posługuje się wiedzą z zakresu filozofii w celu interpretacji ważnych zjawisk społecznych, w tym zjawisk o biomedycznym i bioetycznym charakterze – K_U11
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: krytycznie ocenia posiadaną wiedzę i wie, kiedy zwrócić się o pomoc do ekspertów, będąc świadomy własnych ograniczeń – K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykłady:
wykład informacyjny
wykład problemowy
Seminaria:
dyskusja dydaktyczna
analiza przypadków
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- seminar
- seminar
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Bibliography
Term 2025/26Z:
None |
Notes
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: