Conducted in
terms:
2022/23, 2023/24
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Principles of Medical Law
(for:
Faculty of Health Sciences)
University-Wide/Course Lecture: Marketing in Practice - From Location to Business Card: How to Effectively Build the Image of a Healthcare Facility? 1800-POG-MwP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w wykładach - 15 h
15 h = 0,6 ECTS
2. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
- czytanie literatury i materiałów dydaktycznych - 20 h = 0,8 ECTS
3. Czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania – 15 h = 0,6 ECTS
Łączny nakład pracy: 50 h = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Zna i rozumie:
W1 – jak ważne jest budowanie wizerunku placówki medycznej
W2 – działania związane z komunikacją z otoczeniem w sytuacjach kryzysowych
W3 – jaką rolę pełni rejestracja i poczekalnia w tworzeniu image podmiotu leczniczego
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi:
U1 – odpowiednio wykorzystać elementy kreowania pozytywnego wizerunku jednostki świadczącej usługi medyczne
U2 – zrozumieć jaką rolę pełnią rekomendacje i wizytówki
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Jest gotów do:
K1 – samodzielnego i krytycznego uzupełniania wiedzy w zakresie kreowania wizerunku podmiotu leczniczego
K2 – rozpoznania swoich ograniczeń w zakresie prowadzenia działań marketingowych
Teaching methods
(in Polish) wykład informacyjny
wykład konwersatoryjny
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- description
- participatory lecture
- description
- participatory lecture
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: