Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Department of Social Sciences
(for:
Faculty of Health Sciences)
Social Sciences and Humanities: Medical Teaching 1800-P1-NSHDM-S2
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Total student workload
(in Polish) Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi
- udział w wykładach - 15 h
- udział w ćwiczeniach - 20 h
- przeprowadzenie egzaminu – 2 h
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
37 h, co odpowiada 1,5 punktowi ECTS.
Bilans nakładu pracy własnej studenta:
przygotowanie do ćwiczeń - 20 h
- przygotowanie prezentacji multimedialnej - 2 h
- przygotowanie do zaliczenia końcowego przedmiotu/
egzaminu -15 h
Suma nakładu pracy studenta wynosi 75 godzin,
co odpowiada 3 punktom ECTS.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student umie i rozumie:
W1. podstawowe pojęcia z zakresu dydaktyki medycznej -A.W23;
W2. zasady przygotowania do działalności dydaktycznej -A.W24;
W3. metody nauczania i środki dydaktyczne stosowane w kształceniu przed-dyplomowym i podyplomowym - A.W25;
W4. kierunki, zakres i rodzaj badań naukowych w
pielęgniarstwie -C.W1;
W5. metody i techniki badawcze stosowane w badaniach naukowych w pielęgniarstwie - C.W3;
W6. zasady praktyki opartej na dowodach naukowych w pielęgniarstwie -C.W8.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student potrafi:
U1. dobierać odpowiednie środki i metody nauczania
w działalności dydaktycznej -A.U15;
U2. dokonywać weryfikacji osiągniętych efektów uczenia się
i organizacji procesu kształcenia zawodowego -A.U16;
U3. zaplanować badanie naukowe i omówić jego cel oraz spodziewane wyniki - C.U2
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student jest gotów do:
K1. dokonywania krytycznej oceny działań własnych i działań współpracowników z poszanowaniem różnic światopoglądowych i kulturowych;
K2. formułowania opinii dotyczących różnych aspektów działalności zawodowej i zasięgania porad ekspertów w przypadku trudności z samodzielnym rozwiązaniem problemu;
K3. okazywania dbałości o prestiż związany z wykonywaniem zawodu pielęgniarki i solidarność zawodową;
K4. rozwiązywania złożonych problemów etycznych związanych z wykonywaniem zawodu pielęgniarki i wskazywania priorytetów w realizacji określonych zadań.
Teaching methods
(in Polish) Wykład: informacyjny, konwersatoryjny, problemowy, pokaz
Ćwiczenia: pokaz, burza mózgów, dyskusja, metoda problemowa, pogadanka, studium przypadku, nauczanie/ uczenie wspomagane komputerem
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Student posiada podstawy wiedzy z pedagogiki realizowanej na I roku studiów I stopnia, kierunek Pielęgniarstwo.
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2022/23L: |
Bibliography
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: