Conducted in
terms:
2024/25Z, 2025/26Z
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Clinical Neuropsychology
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Mózgowe uwarunkowania procesu uczenia się 1800-OG-BK-MUPN
This course has not yet been described...
Term 2024/25Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach -10 h = 0,4 ECTS
- udział w ćwiczeniach – 20h = 0,8 ECTS
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach = 20 h = 0,8 ECTS
- udział w ćwiczeniach – 10h = 0,4 ECTS
- czytanie literatury - 15 h = 0,4 ECTS
- przygotowanie do zajęć- 13h = 0,3 ECTS
- przygotowanie pracy zaliczeniowej - 10h
- konsultacje-2h=0,1 ECTS
- czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania – 15 h = 0,6 ECTS
Łączny nakład pracy studenta: 75 h = 3 ECTS
3. Nakład pracy związany z badaniami naukowymi
– Czytanie literatury naukowej -10h = 0,4 ECTS
- Omawianie zagadnień naukowych na zajęciach – 27h =1,1 ECTS
Łączny nakład pracy związany z badaniami naukowymi wynosi 1,5 ECTS
4. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
- przygotowanie się do zaliczenia i zaliczenie – 15h=0,6 ECTS
5. Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym
– nie dotyczy
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W zakresie wiedzy student zna i rozumie:
W1. Organizację funkcjonalną mózgu
W2. Charakterystykę procesów uczenia się
W3. Najnowsze badania dotyczące procesu uczenia się i jego mózgowych uwarunkowań
Learning outcomes - skills
(in Polish) W zakresie umiejętności student potrafi:
U1. Ocenić różne strategie uczenia się w oparciu o najnowsze badania nad mózgiem
U2. Analizować obecny system szkolnictwa pod względem efektywności strategii edukacyjnych, w oparciu o badania nad mózgiem
U3. Zaproponować strategie uczenia się w oparciu o znajomość badań nad mózgiem
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) W zakresie kompetencji społecznych student jest gotów
do:
K1. Brania odpowiedzialności za kształtowanie środowisk edukacyjnych sprzyjających efektywnemu uczeniu się
K2. Zorientowanego na cel działania ukierunkowanego na doskonalenie polskiego systemu edukacji
K3. Edukowania innych w zakresie możliwości poprawy systemu edukacji w Polsce
Teaching methods
(in Polish) wykład informacyjny
wykład problemowy
dyskusja dydaktyczna
projektowa
metoda stolików eksperckich
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- narration
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- narration
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- practical
- seminar
- SWOT
- presentation of a paper
- case study
- expert panels
- project work
- experimental
- practical
- seminar
- SWOT
- presentation of a paper
- case study
- expert panels
- project work
- experimental
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- games and simulations
- integrative methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- evaluative methods
- exchange and discussion methods
- games and simulations
- integrative methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- evaluative methods
- exchange and discussion methods
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Bibliography
Term 2024/25Z:
None |
Notes
Term 2024/25Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: