Conducted in
terms:
2024/25L, 2025/26L
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Principles of Medical Law
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Jest projekt do wykonania czyli zarządzanie przedsięwzięciem 1800-OG-BK-JPdWCzZP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w konwersatoriach – 30 h
30 h = 1,2 ECTS
2. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
- zapoznanie się z materiałami umieszczonymi na platformie e-learningowej
- czytanie literatury
- zebranie i wybór odpowiednich materiałów do zajęć
20 h = 0,8 ECTS
3. Czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania – 25 h = 1,0 ECTS
Łączny nakład pracy: 75 h = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Zna i rozumie:
W1 - podstawową wiedzę na temat projektów, otoczenia organizacji i jego wpływu na realizację projektu
W2 – poszczególne cykle życia projektu
W3 - funkcje kierownika w zespole projektowym
W4 - podstawowe zasady zarządzania potencjałem ludzkim i skutecznej komunikacji w zespole projektowym
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi:
U1 – określić podstawowe cechy projektu
U2 - interpretować zjawiska i wydarzenia otoczenia organizacji
U3 - wykorzystać nabytą wiedzę z zakresu komunikacji i zarządzania zespołem w procesie tworzenia zespołu projektowego
U4 - zarządzać w sposób skuteczny zadaniami oraz czasem własnym i członków zespołu projektowego
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Jest gotów:
K1 - dostrzegać potrzebę współpracy w zespole projektowym
K2 - współpracować i przyjąć właściwą rolę w grupie z uwzględnieniem relacji społecznych w zakresie rozwiązywania problemów
K3 - wykorzystać wiedzę z różnych dziedzin w procesie poszukiwania rozwiązań problemów
Teaching methods
(in Polish) - wykład konwersatoryjny
- praca wspomagana komputerem
- pokaz
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- narration
- participatory lecture
- discussion
- problem-based lecture
- description
- participatory lecture
- discussion
- problem-based lecture
- description
Exploratory teaching methods
- seminar
- situational
- practical
- classic problem-solving
- brainstorming
- case study
- project work
- situational
- practical
- classic problem-solving
- brainstorming
- case study
- project work
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: