Conducted in
term:
2025/26Z
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Department of Health Economics
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Przedmiot do wyboru: Filozofia 1800-E1-PWF-s1z
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach: 15 godzin
- przygotowanie do wykładów: 3 godziny
- czytanie wskazanej literatury: 5 godzin
- konsultacje z nauczycielem akademickim: 1 godzina
- przygotowanie do zaliczenia + zaliczenie: 5+1=6 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 30 godzin, co odpowiada 1 punktowi ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Rozumie uwarunkowania społeczne zdrowia i choroby (K_W08)Definiuje etyczne uwarunkowania zawodu elektroradiologa (K_W07)
W2: Opisuje dylematy etyczne związane z wykonywaniem zawodów medycznych (K_W08)
W3. posiada wiedzę ogólną niezbędną do zrozumienia społecznych uwarunkowań działalności dotyczącej procedur medycznych (K_W09);
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1. posiada umiejętność pozyskiwania informacji z literatury, baz danych oraz innych źródeł, integrowania tych informacji, interpretowania i wyciągania wniosków oraz formułowania opinii (K_U15);
U2. współpracuje z interdyscyplinarnym zespołem specjalistów w celu zapewnienia ciągłości opieki nad pacjentem (K_U25);
U3. proponuje oraz uzasadnia sposoby rozwiązywania dylematów bioetycznych na przykładach wybranych kazusów (K_U26).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. posiada nawyk i umiejętność́ stałego doskonalenia się (K_K01);
K2. okazuje szacunek pacjentowi i zrozumienie dla różnic światopoglądowych i kulturowych(K_K05);
K3. potrafi brać odpowiedzialność za własne działania (K_K10);
K4. przestrzega zasad etyki zawodowej (K_K12).
Teaching methods
(in Polish) Wykłady:
Wykład o charakterze informacyjnym i analizy przypadków prowadzony z użyciem prezentacji multimedialnej.
Samokształcenie:
Student samodzielnie dokonuje przeglądu różnych źródeł wiedzy (własne obserwacje i refleksje dotyczące życia społecznego, analiza piśmiennictwa naukowego, strony internetowe) i na ich podstawie poszukuje przykładów zagadnień i dylematów omawianych w ramach wykładów.
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- observation
- classic problem-solving
- case study
- classic problem-solving
- case study
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: