Conducted in
term:
2025/26Z
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Health Economics
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Przedmiot do wyboru: Filozofia i podstawy etyki 1800-Au1-DWFiPE-s1z
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach: 15 h (0,6 ECTS)
- udział w seminarium: 15 h (0,6 ECTS)
- przeprowadzenie zaliczenia wykładu: 1 h
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 31 h, co odpowiada 1,2 pkt. ECTS.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta:
- zapoznanie się z materiałami
Łączny nakład pracy studenta wynosi 10 h, co odpowiada 0,4 pkt. ECTS.
3. Czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania - przygotowanie do zaliczeń 10 h (0,4 pkt. ECTS).
4. Czas wymagany do odbycia obowiązkowej praktyki:
nie dotyczy
Łączny nakład pracy: 51 h = 2 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1. analizuje krytycznie piśmiennictwo naukowe (K_W35).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1. interpretuje kontrowersyjne zjawiska związane z praktyką medyczną w kontekście etycznym (K_U24);
U2.stosuje efektywne techniki komunikacji z różnymi grupami społecznymi (K_U34);
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. krytycznie ocenia posiadaną wiedzę i wie, kiedy zwrócić się o pomoc do ekspertów, będąc świadomy własnych ograniczeń (K_K01);
K2. myśli i działa w sposób przedsiębiorczy (K_K02).
K3. okazuje szacunek dla pacjentów i dba o ich dobro (K_K03)
Teaching methods
(in Polish) Wykłady:
Wykład o charakterze informacyjnym i analizy przypadków prowadzony z użyciem prezentacji multimedialnej.
Samokształcenie:
Student samodzielnie dokonuje przeglądu różnych źródeł wiedzy (własne obserwacje i refleksje dotyczące życia społecznego, analiza piśmiennictwa naukowego, strony internetowe) i na ich podstawie poszukuje przykładów problemów omawianych w ramach wykładów.
Ćwiczenia:
Student prezentuje przykłady samodzielnie wybranych i opracowanych problemów.
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- classic problem-solving
- project work
- classic problem-solving
- project work
Online teaching methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- methods referring to authentic or fictitious situations
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: