Conducted in
terms:
2024/25, 2025/26
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Otolaryngology, Phoniatrics and Audiology
(for:
Faculty of Health Sciences)
(in Polish) Badania przesiewowe słuchu 1800-AU2-BaPS-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny obowiązkowe realizowane z udziałem nauczyciela:
- udział w wykładach - 5 h - wykłady w formie zdalnej
5 godz = 0,2 ECTS
- udział w ćwiczeniach – 30 h
35 h = 2,6 ECTS
2. Czas poświęcony przez studenta na pracę indywidualną:
- czytanie literatury - 5 h = 0,2 ECTS
3. Czas wymagany do przygotowania się w procesie oceniania – 5 h = 0,2 ECTS
Łączny nakład pracy: 45 h = 3 ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Wiedza:
W1 - opisuje procesy biologiczne zachodzące w organizmie człowieka w warunkach zdrowia i choroby w zakresie niezbędnym w pracy audiofonologa K_W01
W2 - określa metody badania słuchu subiektywne i obiektywne K_W10
W3 - interpretuje informacje wynikające z badań słuchu w zakresie niezbędnym w pracy audiofonologa, wyjaśnia metody leczenia różnych typów niedosłuchów K_W11
W4- analizuje krytycznie piśmiennictwo naukowe K_W35
Learning outcomes - skills
(in Polish) Umiejętności:
U1 - rozpoznaje zaburzenia występujące w narządach słuchu, równowagi, głosu i mowy K_U01
U2 - obsługuje aparaturę do wykonywania obiektywnych i subiektywnych badań słuchu K_U06
U3 - wykonuje i interpretuje badania diagnostyczne słuchu u dzieci i dorosłych K_U07
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Kompetencje:
K1- krytycznie ocenia posiadaną wiedzę i wie, kiedy zwrócić się o pomoc do ekspertów, będąc świadomy własnych ograniczeń K_K1
Teaching methods
(in Polish) wykład informacyjny, dyskusja dydaktyczna, analiza przypadków, ćwiczenia praktyczne
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- description
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- practical
- seminar
- seminar
Online teaching methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- cooperation-based methods
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Brak
Course coordinators
Notes
Term 2024/25:
None |
Term 2025/26:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: