Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0914
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Department of Pathophysiology
Scientific forum for master's students 1702-A5-FORMAG-SJ
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach: nie dotyczy
- udział w laboratoriach: nie dotyczy
- udział w seminariach: 30 godzin
- udział w konsultacjach związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 20 godzin
- zaliczenie końcowe praktyczne (autoprezentacja pracy badawczej): 1 godzina.
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 51 godziny, co odpowiada 2,04 punktu ECTS.
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach: nie dotyczy
- udział w laboratoriach: nie dotyczy
- udział w seminariach: 30 godzin
- udział w konsultacjach związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 20 godzin
- czytanie wybranego piśmiennictwa naukowego:
11 godzin
- przygotowanie do seminariów związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 7 godzin
- przygotowanie do seminariów w zakresie kształtowania umiejętności praktycznych związanych z autoprezentacją, prowadzeniem dyskusji, analizą piśmiennictwa naukowego: 26 godzin
- przygotowanie do zaliczenia i zaliczenie końcowe praktyczne (autoprezentacja pracy badawczej): 5 + 1= 6 godziny
Łączny nakład pracy studenta wynosi 100 godzin,
co odpowiada 4 punktom ECTS.
3. Nakład pracy związany z prowadzonymi badaniami naukowymi:
- czytanie wybranego piśmiennictwa naukowego: 11 godzin
- udział w konsultacjach związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 10 godzin
Łączny nakład pracy studenta związany z prowadzonymi badaniami naukowymi wynosi 21 godzin, co odpowiada
0,84 punktom ECTS.
4. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa
w procesie oceniania:
- przygotowanie do zaliczenia i zaliczenie końcowe praktyczne (autoprezentacja pracy badawczej): 5 + 1= 6 godziny
- przygotowanie do seminariów związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 7 godzin
- przygotowanie do seminariów w zakresie kształtowania umiejętności praktycznych związanych z autoprezentacją, prowadzeniem dyskusji, analizą piśmiennictwa naukowego: 26 godzin.
Łączny nakład pracy studenta do przygotowania się
i do uczestnictwa w procesie oceniania: 39 godziny,
co odpowiada 1,56 punktu ECTS.
5. Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym
- udział w seminariach: 30 godzin
- przygotowanie do seminariów w zakresie kształtowania umiejętności praktycznych związanych z autoprezentacją, prowadzeniem dyskusji, analizą piśmiennictwa naukowego: 26 godzin
- przygotowanie do seminariów związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 5 godzin
- udział w konsultacjach związanych z przygotowaniem pracy magisterskiej i przygotowaniem do obrony pracy magisterskiej: 8 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi 69 godziny, co odpowiada 2,76 punktu ECTS.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student zna i rozumie:
W1: aktualne problemy badawcze w zakresie nauk biomedycznych. G.W01.
W2: najnowsze osiągnięcia dotyczące technik badawczych stosowanych w naukach biomedycznych. G.W01.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student potrafi:
U1: zaplanować i przeprowadzić zadanie badawcze zgodnie z aktualnym stanem wiedzy. G.U01, G.U02., G.U04.
U2: przeanalizować aktualne piśmiennictwo naukowe w kontekście prowadzonych badań. G.U03.
U3: przeprowadzić krytyczną analizę i zinterpretować wyniki badań eksperymentalnych. G.U04.
U4: zaprezentować i przedyskutować wyniki badań własnych. G.U05.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student powinien być gotów do:
K1: krytycznej oceny uzyskanych wyników badań własnych oraz badań innych autorów oraz zaprezentować uzyskane wyniki. G.K01.
Teaching methods
(in Polish) Seminaria
- prezentacja;
- analiza z dyskusją okrągłego stołu;
- obserwacja;
Exploratory teaching methods
- seminar
- presentation of a paper
- project work
- round table
- presentation of a paper
- project work
- round table
Prerequisites
(in Polish) Student powinien posiadać wiedzę, umiejętności
oraz kompetencje zdobyte w ramach przedmiotów: seminarium dyplomowego, technologie informacyjne, statystyka medyczna, prawo medyczne i ochrona danych osobowych oraz własności intelektualnej
Course coordinators
Bibliography
Term 2023/24Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: