Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
Erasmus code: 13.0
ISCED code: 0512
ECTS credits:
6
Language:
Polish
Organized by:
Department of Biophysics
(for:
Faculty of Medicine)
Master's Thesis Seminar 1600-Opm21SM04-2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1.Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w seminariach: 65 godzin
- konsultacje: 32 godzin
- sprawdziany ustne: 2 godziny
- kolokwium ustne: 1 godzina
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 100 godzin, co odpowiada
4 punktom ECTS
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w seminariach: 65 godzin
- praca badawcza: 68 godzin
- przygotowanie prezentacji multimedialnych: 25 godzin
- czytanie wskazanej literatury: 40 godzin
- konsultacje: 32 godzin
- przygotowanie do sprawdzianów ustnych i sprawdziany ustne: 13 + 2 = 15 godzin
- przygotowanie do kolokwium ustnego i kolokwium: 9 + 1 = 10 godzin
- napisanie pracy dyplomowej: 120 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 375 godzin, co odpowiada 15 punktom ECTS
3. Nakład pracy związany w powiązaniu z prowadzonymi badaniami naukowymi:
- udział w seminariach: 65 godzin
- praca badawcza: 68 godzin
- przygotowanie prezentacji multimedialnych: 25 godzin
- czytanie wskazanej literatury: 40 godzin
- konsultacje: 32 godzin
- przygotowanie do sprawdzianów ustnych i sprawdziany ustne: 13 + 2 = 15 godzin
- przygotowanie do kolokwium ustnego i kolokwium: 9 + 1 = 10 godzin
- napisanie pracy dyplomowej: 120 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 375 godzin, co odpowiada 15 punktom ECTS
4. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
-przygotowanie do sprawdzianów ustnych i sprawdziany ustne: 13 + 2 = 15 godzin
- przygotowanie do kolokwium ustnego i kolokwium: 9 + 1 = 10 godzin
Łączny nakład pracy studenta do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania wynosi 25 godzin, co odpowiada 1 punktowi ECTS
5. Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym:
- praca badawcza: 60 godzin
- przygotowanie prezentacji multimedialnych: 20 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi
80 godzin, co odpowiada 3,2 punktom ECTS
6. Czas wymagany do odbycia obowiązkowej praktyki:
nie dotyczy
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Poddaje analizie zebraną wiedzę z dziedziny, do której należy temat pracy dyplomowej (K_W13).
W2: Porządkuję wiedzę o przedmiocie pracy dyplomowej (K_W13, K_W44).
W3: Zestawia najnowszą literaturę przedmiotu w zakresie pracy dyplomowej (K_W13).
W4: Rozróżnia metody i techniki niezbędne w realizacji zadania wyznaczonego tematem pracy (K_W13, K_W44)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Samodzielnie wyszukuje informacje w polskiej i obcej literaturze fachowej z uwzględnieniem zmian aktualnego stanu wiedzy (K_U15, K_U51).
U2: Krytycznie poddaje dyskusji wyniki badań zaczerpniętych z literatury w zakresie studiowanej dziedziny (K_U32).
U3: Formułuje zadania badawcze i cel pracy (K_U15, K_U20).
U4: Wskazuje problemy i pytania badawcze (K_U15, K_U20).
U5: Opracowuje właściwe metody i techniki badawcze niezbędne w realizacji tematu (K_U15, K_U20).
U6: Interpretuje i analizuje uzyskane wyniki badań naukowych (K_U15, K_U32).
U7: Posiada umiejętność pisania tekstu naukowego (K_U16).
U8: Przedstawia wyniki badań własnych i zaczerpnięte z literatury w formie pisemnej, ustnej i w prezentacji multimedialnej, na poziomie specjalistycznym i popularnym (K_U16).
U9: Logicznie konstruuje tekst pracy dyplomowej (K_U16).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Rozumie potrzebę popularyzacji osiągnięć na temat zagadnień studiowanej dziedziny (K_K01).
K2: Korzysta z zaproponowanych sugestii w trakcie dyskusji seminaryjnej (K_K03, K_K14).
K3: Docenia znaczenie uczciwości intelektualnej i rzetelności badawczej oraz zawodowej (K_K10).
K4: Posiada świadomość konieczności dotrzymywania terminów (K_K08).
Teaching methods
(in Polish) Seminarium:
• Dyskusja dydaktyczna
• Metody uczenia wspomagane komputerem
• Mapa pojęciowa
• Metaplan
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- project work
- practical
- experimental
- biographical
- seminar
- project work
- practical
- experimental
- biographical
- seminar
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- methods referring to authentic or fictitious situations
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Do realizacji opisywanego przedmiotu niezbędne jest posiadanie pogłębionej wiedzy ze szczegółowej dyscypliny, w której wykonuje pracę dyplomową.
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2024/25Z: | Term 2023/24Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: