Conducted in
term:
2024/25Z
Erasmus code: 12.1
ISCED code: 0912
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Department of Medical Communication and Medical Humanities
(for:
Faculty of Medicine)
Effective Learning and Effective Learning Techniques 1600-Lek11ENTU-NJ
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w seminarium: 5 godzin
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- przeprowadzenie zaliczenia: 2godziny
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 17 godzin, co odpowiada 0,68 punktu ECTS
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w seminarium: 5 godzin
- udział w ćwiczeniach: 10 godzin
- przygotowanie do ćwiczeń (w tym czytanie wskazanej literatury): 4 godziny
- przygotowanie do zaliczenia i zaliczenie: 5+ 1 = 6 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 25 godzin, co odpowiada
1 punktowi ECTS
3. Bilans nakładu pracy związany z realizacją efektów uczenia się w warunkach symulacji medycznej
Nie dotyczy
4. Bilans nakładu pracy związany z realizacją efektów uczenia się odnoszących się do komunikacji medycznej:
Nie dotyczy
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: zachowania człowieka sprzyjające utrzymaniu zdrowia i zasady motywowania
pacjenta do zachowań prozdrowotnych (model zmiany Prochaski i DiClemente,
wywiad motywujący) (D.W3)
W2: pojęcie stresu, w tym eustresu i dystresu, oraz wpływ stresu na etiopatogenezę
i przebieg chorób somatycznych i zaburzeń psychicznych oraz mechanizmy radzenia
sobie ze stresem (D.W4)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: wykazywać odpowiedzialność za podnoszenie swoich kwalifikacji i przekazywanie
wiedzy innym (D.U4.)
U2: rozwijać i udoskonalać samoświadomość, zdolność do samorefleksji i dbałość o siebie oraz zastanawiać się z innymi osobami nad własnym sposobem komunikowania się
i zachowywania (D.U7.)
U3: rozpoznawać własne emocje i kierować nimi w relacjach z innymi osobami w celu efektywnego wykonywania pracy mimo własnych reakcji emocjonalnych (D.U8.)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: kierowania się dobrem pacjenta (K_K02)
K2: korzystania z obiektywnych źródeł informacji (K_K07)
K3: Formułowania właściwych wniosków z własnych pomiarów lub obserwacji (K_K08)
K4: wdrażania zasad koleżeństwa zawodowego oraz właściwych reguł współdziałania w zespole, w tym z przedstawicielami innych zawodów medycznych, także w środowisku wielokulturowym (K_K09)
K5: formułowania właściwych opinii dotyczących różnych aspektów działalności zawodowej (K_K10)
K6: przyjmowania odpowiedzialności związanej z decyzjami podejmowanymi w ramach działalności zawodowej, w tym w kategoriach bezpieczeństwa własnego i innych osób (K_K11)
Teaching methods
(in Polish) Seminaria:
● dyskusja dydaktyczna
● burza mózgów
● pokaz, film
● prezentacja multimedialna
Ćwiczenia:
● praca w małych grupach
● burza mózgów
● dyskusja dydaktyczna
● mapy myśli
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Student(ka) rozpoczynający/a kształcenie z przedmiotu powinien/na być świadomy (a), że proces uczenia się wymaga osobistego zaangażowania, uwagi, metodyki i powinien podlegać osobistej kontroli.
Course coordinators
Bibliography
Term 2024/25Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: