Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
Erasmus code: 13.0
ISCED code: 0320
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Department of Urology and Andrology
(for:
Faculty of Medicine)
Basics of Entrepreneurship 1600-BM21PPPR-2
This course has not yet been described...
Term 2024/25Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi:
- udział w wykładach z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość: 20 godzin
- udział w ćwiczeniach z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość: 14 godzin
- udział w ćwiczeniach w formie tradycyjnej: 6 godzin
- konsultacje: 2 godziny
- przeprowadzenie zaliczenia: 2 godziny
Nakład pracy związany z zajęciami wymagającymi bezpośredniego udziału nauczycieli akademickich wynosi 44 godziny, co odpowiada 1,5 punktu ECTS
2. Bilans nakładu pracy studenta:
- udział w wykładach z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość: 20 godzin
- udział w ćwiczeniach z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość: 14 godzin
- udział w ćwiczeniach w formie tradycyjnej: 6 godzin
- konsultacje: 2 godziny
- przygotowanie do ćwiczeń (w tym czytanie wskazanej literatury): 10 godzin
- przygotowanie do zaliczenia i zaliczenie: 6 + 2 = 8 godzin
Łączny nakład pracy studenta wynosi 60 godzin, co odpowiada
2 punktom ECTS
3. Nakład pracy związany z prowadzonymi badaniami naukowymi:
- czytanie wskazanej literatury naukowej: 6 godzin
- udział w wykładach (z uwzględnieniem wyników opracowań naukowych z zakresu przedsiębiorczości): 10 godzin
- udział w ćwiczeniach (z uwzględnieniem wyników opracowań naukowych z zakresu przedsiębiorczości): 10 godzin
- przygotowanie do egzaminu (z uwzględnieniem opracowań naukowych z zakresu przedsiębiorczości): 4 godziny
- konsultacje (z uwzględnieniem opracowań naukowych z zakresu przedsiębiorczości): 2 godziny
Łączny nakład pracy studenta związany z prowadzonymi badaniami naukowymi wynosi 32 godziny, co odpowiada 1,1 punktu ECTS
4. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania:
- przygotowanie do egzaminu: 6 + 2 = 8 godzin (0,3 punktu ECTS)
5. Bilans nakładu pracy w zakresie zajęć prowadzonych z wykorzystaniem technik kształcenia na odległość:
- udział w wykładach: 20 godzin (0.7 punktu ECTS)
- udział w ćwiczeniach: 14 godzin (0,5 punktu ECTS)
6. Bilans nakładu pracy studenta o charakterze praktycznym:
- udział w ćwiczeniach: 20 godzin
Łączny nakład pracy studenta o charakterze praktycznym wynosi
20 godzin, co odpowiada 0,7 punktu ECTS
7. Czas wymagany do odbycia obowiązkowej praktyki:
nie dotyczy
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: zna i rozumie podstawowe pojęcia z zakresu przedsiębiorczości, jej rodzajów i typów, a także społeczno-gospodarczych uwarunkowań (P2A_W11)
W2: zna podstawowe reguły podejmowania decyzji w sferze finansowania i pozyskiwania odpowiednich funduszy (P2A_W08)
W3: zna teoretyczne koncepcje dotyczące wykorzystania aktywności przedsiębiorczej (P2A_W10)
W4: zna podstawy polityki patentowej w zakresie innowacyjności (P2A_W10)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: potrafi dokonać analizy związku pomiędzy innowacyjnością a sukcesem w biznesie (P2A_U03)
U2: potrafi rozpoznać czynniki sukcesu w prowadzeniu działalności gospodarczej (P2A_U11)
U3: potrafi przedstawić w formie wypowiedzi ustnej projekt własnej
działalności gospodarczej (P2A_U08)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: jest świadomy korzyści podejmowanych decyzji ekonomicznych (P2A_K01)
K2: jest zdolny do obiektywnej oceny wykonanej pracy (P2A_K02)
K3: jest przekonany o możliwości podejmowania działań w celu stworzenia własnego biznesu (P2A_K08)
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne poszukujące:
- ćwiczeniowa
- giełda pomysłów
- klasyczna metoda problemowa
- okrągłego stołu
- stolików eksperckich
- sytuacyjna
Metody dydaktyczne podające:
- wykład informacyjny (konwencjonalny) z wykorzystaniem technik i narzędzi edukacyjnych w zakresie zdalnego kształcenia
- wykład problemowy z wykorzystaniem technik i narzędzi edukacyjnych w zakresie zdalnego kształcenia
- wykład konwersatoryjny z wykorzystaniem technik i narzędzi edukacyjnych w zakresie zdalnego kształcenia
- dyskusja dydaktyczna z wykorzystaniem technik i narzędzi edukacyjnych w zakresie zdalnego kształcenia
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Wiedza i umiejętności z zakresu programu przedsiębiorczości w szkole ponadgimnazjalnej
Course coordinators
Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: