Conducted in
terms:
2022/23Z, 2022/23L, 2023/24Z, 2023/24L, 2024/25Z, 2024/25L
Erasmus code: 08.0
ISCED code: 0220
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Theology
Contemporary educational systems 1500-WSSZ9-5-DM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łączny nakład pracy studenta wynosi 30 godz., co odpowiada 1 punktowi ECTS:
• Udział w wykładach = 14 godz.
• Przeczytanie lektury obowiązkowej = 5 godz.
• Powtórzenie materiału i przygotowanie do pisemnego kolokwium z zakresu treści wykładów oraz literatury obowiązkowej = 11 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna układ redakcyjny aktów prawnych, potrafi odróżnić ustawę od rozporządzenia.
W2: Zna treść Rozporządzenia MEN w sprawie warunków i sposobu organizowania nauki religii w szkołach publicznych.
W3: Zna zalecenia Komisji Wychowania Katolickiego Konferencji Episkopatu Polski w sprawie ocenia osiągnięć edukacyjne uczniów z religii.
W4: Zna treść Ustawy Karta Nauczyciela - rozdział 3a.
W5: Zna procedurę awansu zawodowego nauczyciela religii zgodnie z Rozporządzeniem MEN w sprawie uzyskiwania stopni awansu zawodowego przez nauczycieli.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Projektuje plan własnego rozwoju zawodowego.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Wyjaśnia, w jaki sposób nauczyciel religii - indywidualnie lub zespołowo - działa na rzecz podnoszenia jakości pracy szkoły.
Teaching methods
(in Polish) Wykład z prezentacją oraz z wykorzystaniem Internetu.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- participatory lecture
Type of course
teaching qualifications (attribute withdrawn)
Prerequisites
(in Polish) Przed rozpoczęciem nauki student powinien posiadać podstawową wiedzę na temat nauczania religii w polskiej szkole, zdobytą na wykładach z Katechetyki fundamentalnej (rok III).
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: