Conducted in
term:
2024/25Z
Erasmus code: 08.2
ISCED code: 0221
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Theology
(in Polish) Podstawy coachingu rodzinnego 1500-PCR-S2
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łączny nakład pracy studenta wynosi 60 godz., co odpowiada 2 punktowi ECTS.
Udział w wykładach = 30 godz.
Przygotowywanie się do zajęć – zapoznanie się ze wskazanymi materiałami = 5 godz.
Przeczytanie lektury podstawowej-obowiązkowej (literatura obowiązkowa pkt. 1) = 20 godz.
Powtórzenie materiału i przygotowanie się do zaliczenia końcowego z zakresu treści zajęć i lektury obowiązkowej = 5 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozumie czym jest coaching i na czym polega rola coacha - K_W02.
W2: Zna i rozumie kompetencje profesjonalnego coacha - K_W02.
W3: Zna i rozumie w jaki sposób przebiega zawieranie kontraktu coachingowego - K_W02.
W4: Zna i rozumie etapy budowania relacji coachingowej - K_W02.
W5: Zna i rozumie znaczenie i rozwój kreatywności w relacjach ze szczególnym uwzględnieniem relacji małżeńskich i rodzicielskich - K_W02.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi zastosować wybrane metody i narzędzia coachingowe w pracy z małżonkami i rodzicami - K_U03.
U2: Potrafi przeprowadzić wybrane ćwiczenia przydatne w coachingu - K_U03.
U3: Potrafi zastosować strategie kreatywnego rozwiązywania problemów w małżeństwie i rodzinie - K_U03.
U4: Potrafi samodzielnie planować i realizować własne uczenie się i prezentować jego efekty podczas zajęć – K_U10.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do krytycznej oceny posiadanej wiedzy i odbieranych treści z zakresu coachingu rodzinnego – K_K01.
K2: Jest gotów do odpowiedzialnego pełnienia roli coacha rodzinnego i rozwijania zasad etyki zawodowej oraz działania na rzecz przestrzegania tych zasad – K_K07.
Teaching methods
(in Polish) studium przypadku
ćwiczeniowa
Expository teaching methods
- description
- problem-based lecture
- participatory lecture
- discussion
- problem-based lecture
- participatory lecture
- discussion
Exploratory teaching methods
- situational
- case study
- practical
- case study
- practical
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: