Conducted in
terms:
2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
Erasmus code: 08.2
ISCED code: 0221
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Theology
iPad in education 1500-OG-iPAD
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łączny nakład pracy studenta wynosi 60 godz., co odpowiada 2 punktom ECTS:
- Udział w wykładach = 30 godz.
- Przeczytanie lektury obowiązkowej = 25 godz.
- Przygotowanie eseju = 5 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Uzasadnia możliwość zastosowania iPada w edukacji, w tym edukacji dzieci o specjalnych potrzebach edukacyjnych.
W2: Wymienia i wyjaśnia zalety oraz wady iPada jako narzędzia edukacyjnego.
W3: Wyjaśnia i opisuje, jak należy przygotować dobrą prezentację multimedialną.
W4: Charakteryzuje założenia modelu SAMR.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi na wybranym przykładzie zaproponować wykorzystanie modelu SAMR w edukacji.
U2: Posługuje się omówionymi na zajęciach aplikacjami na iPadzie.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Potrafi pracować w zespole i udostępniać materiały z iPada do innych użytkowników.
K2: Jest przygotowany, aby w innowacyjny sposób działać na rzecz edukacji.
Teaching methods
(in Polish) Wykład z prezentacją i wykorzystaniem Internetu, praca studenta z iPadem i Apple Pencil w modelu 1:1.
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- practical
Prerequisites
(in Polish) Student powinien posiadać podstawowe umiejętności posługiwania się urządzeniami dotykowymi i Internetem.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: