Conducted in
terms:
2021/22Z, 2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z
Erasmus code: 08.0
ISCED code: 0220
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Theology
Andragogy 1500-ANDR-S1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łączny nakład pracy studenta wynosi 30 godz., co odpowiada 1 punktowi ECTS.
Udział w ćwiczeniach = 15 godz.
Przeczytanie lektury obowiązkowej i przygotowanie do zajęć (w tym przygotowanie prezentacji) = 10 godz.
Przygotowanie do kolokwium końcowego z treści ćwiczeń i lektury obowiązkowej = 5 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) student ma pogłębioną wiedzę na temat rozwoju człowieka w cyklu życia zarówno w aspekcie biologicznym, jak i psychologicznym oraz społecznym,
ma uporządkowaną wiedzę o celach, organizacji i funkcjonowaniu instytucji edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych, kulturalnych, pomocowych, terapeutycznych, pogłębiona w wybranych zakresach,
Learning outcomes - skills
(in Polish) student potrafi sprawnie posługiwać się wybranymi ujęciami teoretycznymi w celu analizowania podejmowanych działań praktycznych,
potrafi wybrać i zastosować właściwy dla danej działalności pedagogicznej sposób postępowania,
potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych,
potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania,
potrafi przyjąć rolę lidera w zespole.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) student docenia znaczenie nauk pedagogicznych dla rozwoju jednostki i prawidłowych więzi w środowiskach społecznych,
ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z zakresu studiowanej dyscypliny naukowej i budowania warsztatu pracy,
jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami niebędącymi specjalistami w danej dziedzinie oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania edukacyjne.
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- narration
- participatory lecture
- description
- narration
- participatory lecture
- description
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- classic problem-solving
- brainstorming
- practical
- observation
- classic problem-solving
- brainstorming
- practical
- observation
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: