Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0218
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Theoretical and research diploma seminar in paper and leather conservation 1402-SDB-PIS-5L-SJ
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczyciela - 15 godz./ 0,5 pkt. ECTS
w tym wykłady i prezentacje nauczyciela i studentów.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta - 15 godz./ 0,5 pkt. ECTS
w tym:
- przygotowanie do ćwiczeń – 5 godz.
- pisanie pracy zaliczeniowej - 5 godz.
- czytanie literatury- 5 godz.
Łącznie: 30 godz./1. ECTS
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Ma gruntowną wiedzę w zakresie ogólnym i szczegółowym dotyczącą obszarów sztuki i nauki przydatną do formułowania i rozwiązywania złożonych zagadnień związanych z specjalizacją konserwacja-restauracja papieru i skóry
(K_W01).
W2: Wykazuje głębokie zrozumienie wzajemnych relacji między teoretycznymi i praktycznymi aspektami studiów, a także potrafi wykorzystać tę wiedzę dla budowania warsztatu naukowego dla realizacji pracy teoretyczno-badawczej
(K_W02).
W3: Ma szczegółową wiedzę teoretyczną i praktyczną w zakresie tworzenia warsztatu badawczego dla realizacji pracy teoretyczno-badawczej (K_W03).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi określić główne i szczegółowe cele służące realizacji zadania badawczego dla potrzeb realizacji pracy teoretyczno-badawczej (K_U03).
U2: Posiada umiejętność przygotowania klarownych i spójnych wystąpień
ustnych, dotyczących szczegółowych zagadnień związanych z tematem pracy magisterskiej teoretyczno-badawczej; ma opanowany aparat tworzenia przypisów (K_U21).
U3: Potrafi przedstawić wyniki swojej pracy w postaci prezentacji multimedialnej (K_U22).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Ma świadomość znaczenia wartości dzieł sztuki i zabytków, ich nieodtwarzalności i obowiązku ich respektowania podczas prowadzenia badań nieniszczących dla realizacji pracy teoretyczno-badawczej (K_K01).
K2: Ma świadomość znaczenia profesjonalizmu i konieczności zasad przestrzegania etyki zawodowej w zakresie budowania warsztatu badawczego (K_K02).
K3: Zna ograniczenia własnej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dalszego kształcenia oraz potrzebę włączania specjalistów z innych dziedzin do rozwiązania szczególnie złożonych zagadnień konserwatorskich (K_K05).
Teaching methods
(in Polish) Studenci referują zagadnienia związane z tematem pracy teoretyczno-badawczej. Dokonują przeglądu literatury. Wystąpienia (ustne, multimedialne) poddawane są ocenie oraz dyskusji wśród uczestników seminarium. Studenci włączeni są w aktywna dyskusję, rozwiązywanie stawianych zadań związanych z tworzeniem warsztatu badawczego.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- discussion
- description
- description
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- seminar
- seminar
Prerequisites
(in Polish) Warunkiem uczestnictwa w seminarium magisterskim jest zaliczenie wszystkich przedmiotów od semestru od 1 roku studiów do semestru zimowego roku 5.
Ocenie podlega aktywne uczestnictwo na zajęciach (dozwolone max. dwie nieobecności usprawiedliwione).
Course coordinators
Term 2024/25L: | Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2025/26L: |
Bibliography
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Notes
|
Term 2022/23L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: