Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0220
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Documentation of monuments 1402-Pdok-1l-s1
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli [17h/0,6 ECTS]:
a) udział w konwersatorium – 15 h
b) omawianie i weryfikacja bieżących zadań - 2 h
Godziny poświęcone na pracę indywidualną studenta [13 h 0,5 ECTS]:
a) zapoznanie się z literaturą, bieżące, przyswojenie i powtórzenie treści podanej na zajęciach - 6 h
b) przygotowanie do kolokwium - 7 h
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Student:
W1: ma podstawową wiedzę o sposobach badania i dokumentacji zabytków (KW_01, KW_03, KW_04, KW_06);
W2: rozumie interdyscyplinarny i zespołowy charakter badań i dokumentacji zabytków (KW_01, KW_03, KW_04, KW_06);
W3: posiada elementarną wiedzę o strukturze i funkcjonowaniu instytucji ochrony zabytków (KW_07).
Learning outcomes - skills
(in Polish) Student:
U1: potrafi przygotować schemat dokumentacji zabytku w oparciu o obowiązujące standardy (KU_02, KU_03, KU_07)
U2: potrafi zebrać podstawowe informacje niezbędne do sporządzenia dokumentacji zabytku (KU_02, KU_03, KU_07)
U3: potrafi wykonać wybrane elementy dokumentacji zabytku (KU_02, KU_03, KU_07)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Student:
K1: potrafi współdziałać z innymi osobami zaangażowanymi z ochronę zabytków (KK_02, KK_03, KK_05)
K2: potrafi w zarysie zaplanować interdyscyplinarny i zespołowy proces badania i dokumentacji zabytków (KK_02, KK_03, KK_05)
K3: rozumie złożoność procesu badania i dokumentacji zabytków, jest świadom własnej w nim roli (KK_02, KK_03, KK_04, KK_05, KK_06)
Teaching methods
(in Polish) Zajęcia prowadzone są jako konwersatorium ze szczególnym uwzględnieniem zagadnień problemowych. Zajęciom towarzyszy prezentacja multimedialna dotycząca poruszanych zagadnień. W ramach zajęć studenci są angażowani w praktyczne przygotowanie wybranych elementów dokumentacji zabytku.
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- project work
- practical
- case study
- practical
- case study
Prerequisites
(in Polish) Podstawowa wiedza z zakresu terminologii historii sztuki.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: