Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0228
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Expertise and conservation isues of wooden architecture 1402-PAD-2Z-S2
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli (godz.):
- udział w wykładach konwersatoryjnych– 15
- konsultacje z nauczycielem akademickim podczas dyżurów
– 10
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (godz.):
- przygotowanie do wykładu – 5
- czytanie literatury – 25
Łącznie: 55 godz. (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1 - student ma szczegółową orientację w obszarze problematyki konserwatorskiej architektury drewnianej (K_W04)
W2 - student ma pogłębioną wiedzę o powiązaniach pomiędzy różnymi dyscyplinami zajmującymi się problematyką konserwatorską architektury drewnianej (K_W06)
W3 - student rozumie interdyscyplinarny charakter projektów i realizacji prac konserwatorskich dot. architektury drewnianej (K_W07)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1- student samodzielnie argumentuje z wykorzystaniem poglądów własnych oraz innych autorów, dążąc do wyprowadzenia logicznych wniosków i syntezy odnośnie problematyki konserwatorskiej architektury drewnianej (K_U3)
U2 - student w sposób krytyczny czyta, analizuje i zestawia dokumentacje badawcze i projektowe, w oparciu których przygotowuje krytyczną opinią donośnie zaplanowanych prac konserwatorskich (K_U2)
U3 - student potrafi integrować wiedzę z różnych dyscyplin w zakresie problematyki konserwatorskiej architektury drewnianej oraz jej zastosować w sytuacjach profesjonalnych o różnych stopniach złożoności (K_U8)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1- student potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania, a w podejściu do problematyki konserwatorskiej architektury drewnianej kieruje się fachową wiedzą (K_K03)
K2 - student jest wrażliwy na problematykę właściwego podejścia do problematyki konserwatorskiej architektury drewnianej, potrafi dostrzec i oceniać niewłaściwe postępowanie w tym zakresie, jest gotów do podjęcia stosownego działania (K_K04)
K3- student identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z ochroną zabytków architektury drewnianej, jest świadom swej odpowiedzialności decyzyjnej w zakresie posiadanych kompetencji (K-K05)
Teaching methods
(in Polish) Wykłady problemowe, wykłady konwersatoryjne.
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Posiadanie wiedzy z historii architektury drewnianej, historii i organizacji technik budownictwa, historii technik budowlanych z elementami materiałoznawstwa, konserwacji zabytków architektury, historii i teorii ochrony zabytków.
Course coordinators
Term 2025/26Z: | Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: | Term 2024/25Z: |
Bibliography
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Notes
|
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: