Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0228
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Historic building techniques 1402-Htb-3L-SJ
This course has not yet been described...
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli ( w godz.):
- udział w wykładach – 30 godz. (1ECTS)
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta (w godz.):
- czytanie literatury, przygotowanie do zajęć - 30 (1 ECTS)
- przygotowanie do egzaminu - 30 (1 ECTS)
Łącznie: 90 godz. (3 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1 - K_W01: ma gruntowną wiedzę w zakresie ogólnym dotyczącym rozwoju historycznych technik budowlanych
W2 - K_W05: posiada wiedzę w zakresie materiałoznawstwa
substancji zabytkowej
W3 - K_W11: zna podstawy kształtowania się układów konstrukcyjnych w ujęciu chronologicznym
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1 - K_U02: potrafi określić, rozpoznać i opisać typy konstrukcji murowanych i drewnianych a także detalu architektonicznego
U2 - K_U04: posiada umiejętność wykorzystania wiedzy z zakresu historii technik budownictwa dla przygotowania projektu konserwatorskiego
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1 - K_K01: ma świadomość znaczenia wartości wykorzystania historycznych technik budownictwa w procesie konserwacji-restauracji
K2 - K_K03: ma świadomość i rozumie aspekty i skutki działań konserwatorskich w zakresie historycznych technik budownictwa, ich wpływ na dzieło sztuki lub zabytek oraz świadomość związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje
Teaching methods
(in Polish) Metoda dydaktyczna podająca :
- wykład informacyjny (konwencjonalny)
- wykład konwersatoryjny
Metoda dydaktyczna eksponująca:
- prezentacja z wykorzystaniem środków multimedialnych
- demonstracja zbytkowych eksponatów
- poznawanie zabytków architektury Torunia
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- participatory lecture
Prerequisites
(in Polish) Brak.
Course coordinators
Bibliography
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Notes
|
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: