Conducted in
terms:
2022/23Z, 2022/23L, 2023/24Z, 2023/24L, 2024/25Z, 2024/25L
ISCED code: 0222
ECTS credits:
3
Language:
English
Organized by:
Faculty of Fine Arts
(for:
Faculty of History)
History of Early Modern Art - laboratory 1402-HS-KE-NOWOZ
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2024/25L:
None |
Total student workload
(in Polish) Udział w zajęciach (30 h);
Konsultacje indywidualne z prowadzącą/cym (5 h);
Praca indywidualna studenta/ki:
- przygotowanie referatu (15 h);
- czytanie literatury (10 h);
- przygotowanie do kolokwium zaliczeniowego (20 h);
Razem 80 h (3 pkt. ECTS).
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student/ka zna wybrane zagadnienia ze sztuki nowożytnej (K_W01-K_W02);
W2: Student/ka zna i wykorzystuje podstawową terminologię z zakresu historii sztuki (K_W11);
W3: Student/ka rozumie interdyscyplinarny charakter badań nad sztuką nowożytną (K_W03-K_W04, K_W07).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student/ka rozpoznaje i opisuje poszczególne dzieła polskiej i europejskiej sztuki nowożytnej (K_U1-K_U3);
U2: Student/ka potrafić wskazać czas powstania wybranych zabytków wraz ze wskazaniem ich stylu (K_U1, K_U5);
U3: Student/ka umie wskazać cechy stylowe charakterystyczne dla sztuki nowożytnej (K_U8).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student/ka ma świadomość poziomu swojej wiedzy i rozumie potrzebę ciągłego rozwoju (K_K01).
K2: Student/ka dostrzega znaczenie nowożytnych zabytków w kształtowaniu świadomości kulturowej i artystyczne oraz pogłębianiu więzi społecznych i kulturowych na poziomie lokalnym i ponadlokalnym (K_K04).
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- discussion
- participatory lecture
- discussion
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- presentation of a paper
- practical
- classic problem-solving
- practical
- classic problem-solving
Online teaching methods
- content-presentation-oriented methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- cooperation-based methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) brak
Course coordinators
Term 2023/24L: | Term 2022/23L: | Term 2024/25Z: | Term 2024/25L: | Term 2022/23Z: | Term 2023/24Z: |
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2024/25L:
None |
Notes
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: