Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0210
ECTS credits:
1
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Fine Arts
Pragmatics of Creative Market Activity 1401-PrTwo-sm-2Z-S2
This course has not yet been described...
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Po zakończeniu kursu studenci będą posiadać wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczne funkcjonowanie na rynku sztuki. Będą wiedzieć, gdzie szukać konkursów i stypendiów, jak pozyskiwać fundusze oraz nawiązywać kontakty w środowisku artystycznym.
Learning outcomes - skills
(in Polish) Po zakończeniu kursu studenci będą posiadać wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczne funkcjonowanie na rynku sztuki. Będą wiedzieć, gdzie szukać konkursów i stypendiów, jak pozyskiwać fundusze oraz nawiązywać kontakty w środowisku artystycznym.
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Po zakończeniu kursu studenci będą posiadać wiedzę i umiejętności pozwalające na skuteczne funkcjonowanie na rynku sztuki. Będą wiedzieć, gdzie szukać konkursów i stypendiów, jak pozyskiwać fundusze oraz nawiązywać kontakty w środowisku artystycznym.
Expository teaching methods
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- presentation of a paper
- classic problem-solving
- biographical
- presentation of a paper
- classic problem-solving
- biographical
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
- exchange and discussion methods
- content-presentation-oriented methods
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: