Conducted in
terms:
2021/22Z, 2022/23Z, 2023/24Z
ISCED code: 0213
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Organized by:
Institute of Art
Digital Image Processing 1401-CPO-1Z-SJ
This course has not yet been described...
Term 2021/22Z:
None |
Total student workload
(in Polish) Semestr I - 75 godzin / 3 ECTS, (godziny z bezpośrednim udziałem nauczycieli 30 / 1,2 ECTS + godziny pracy własnej studenta 45 / 1,8 ECTS, w tym przygotowanie do zajęć, praca w domu, przygotowanie prac zaliczeniowych)
Semestr II - 75 godzin / 3 ECTS, (godziny z bezpośrednim udziałem nauczycieli 30 / 1,2 ECTS + godziny pracy własnej studenta 45 / 1,8 ECTS, w tym przygotowanie do zajęć, praca w domu, przygotowanie prac zaliczeniowych)
Semestr III - 75 godzin / 3 ECTS, (godziny z bezpośrednim udziałem nauczycieli 30 / 1,2 ECTS + godziny pracy własnej studenta 45 / 1,8 ECTS, w tym przygotowanie do zajęć, praca w domu, przygotowanie prac zaliczeniowych)
Semestr IV - 75 godzin / 3 ECTS, (godziny z bezpośrednim udziałem nauczycieli 30 / 1,2 ECTS + godziny pracy własnej studenta 45 / 1,8 ECTS, w tym przygotowanie do zajęć, praca w domu, przygotowanie prac zaliczeniowych)
Semestr V - 75 godzin / 3 ECTS, (godziny z bezpośrednim udziałem nauczycieli 30 / 1,2 ECTS + godziny pracy własnej studenta 45 / 1,8 ECTS, w tym przygotowanie do zajęć, praca w domu, przygotowanie prac zaliczeniowych)
Semestr VI - 75 godzin / 3 ECTS, (godziny z bezpośrednim udziałem nauczycieli 30 / 1,2 ECTS + godziny pracy własnej studenta 45 / 1,8 ECTS, w tym przygotowanie do zajęć, praca w domu, przygotowanie prac zaliczeniowych)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Semestr I (1 rok)
- student zna i rozróżnia podstawowe pojęcia związane z zagadnieniami poruszanymi w semestrze (grafika rastrowa/bitmapowa, grafika wektorowa, przestrzenie kolorów, sposoby zapisu informacji cyfrowej), K_W04
- student definiuje podstawowe technologie grafiki cyfrowej, K_W04
- student potrafi rozróżnić funkcje programów do grafiki rastrowej i wektorowej K_W01
Semestr II (1 rok)
- student zna i rozróżnia podstawowe pojęcia związane z zagadnieniami poruszanymi w semestrze (grafika trójwymiarowa, modelowanie, mapowanie, teksturowanie, rendering, sculpting, grafika generyczna), K_W04
- student definiuje podstawowe technologie cyfrowej grafiki trójwymiarowej, K_W04
- student potrafi rozróżnić funkcje programów do grafiki trójwymiarowej K_W01
Semestr III (2 rok)
- student zna i rozróżnia podstawowe pojęcia związane z zagadnieniami poruszanymi w semestrze (grafika rastrowa/bitmapowa, grafika wektorowa, przestrzenie kolorów, sposoby zapisu informacji cyfrowej, grafika trójwymiarowa, modelowanie, mapowanie, teksturowanie, rendering, sculpting, grafika generyczna), K_W04
- student definiuje technologie grafiki cyfrowej, K_W04
- student potrafi rozróżnić funkcje programów do grafiki rastrowej, wektorowej i trójwymiarowej, K_W01
Semestr IV (2 rok)
- student zna i rozróżnia poszerzone pojęcia związane z zagadnieniami poruszanymi w semestrze (grafika rastrowa/bitmapowa, grafika wektorowa, przestrzenie kolorów, sposoby zapisu informacji cyfrowej, grafika trójwymiarowa, modelowanie, mapowanie, teksturowanie, rendering, sculpting, grafika generyczna), K_W04
- student definiuje poszerzone technologie grafiki cyfrowej, K_W04
- student potrafi rozróżnić poszerzone funkcje programów do grafiki rastrowej, wektorowej i trójwymiarowej, K_W01
Learning outcomes - skills
(in Polish) Semestr I (1 rok)
- student posługuje się podstawowymi metodami cyfrowego przetwarzania obrazu dwuwymiarowego, K_U02
- student posługuje się podstawowymi środkami formalnymi i technicznymi. K_U06
- student opracowuje fotomontaże, posługuje się retuszem. K_U06
- student używa liternictwa i importowanej grafiki. K_U06.
- student świadomie używa tekstu w obrazie bitmapowym i wektorowym. K_U02, K_U03
- student wykorzystuje elementy rysunku odręcznego w grafice cyfrowej. K_U07
Semestr II (1 rok)
- student posługuje się podstawowymi metodami cyfrowego przetwarzania obrazu trójwymiarowego, K_U02
- student posługuje się podstawowymi środkami formalnymi i technicznymi. K_U06
- student opracowuje modele, posługuje się mapowaniem I teksturowaniem. K_U06
- student opracowuje scenę i potrafi ją wyrenderować. K_U06
- student używa narzędzi do tworzenia trójwymiarowej grafiki generycznej. K_U06
Semestr III (2 rok)
- student posługuje się metodami cyfrowego przetwarzania obrazu dwu- i trójwymiarowego, K_U02
- student posługuje się środkami formalnymi i technicznymi w grafice cyfrowej. K_U06.
- student wykorzystuje w jednym zadaniu różne metody realizacji cyfrowych. K_U06.
- student potrafi kreować spójny formalnie i ideowo cykl prac graficznych na określony temat. K_U01, K_U02, K_U03
Semestr IV (2 rok)
- student posługuje się poszerzonymi metodami cyfrowego przetwarzania obrazu dwu- i trójwymiarowego, K_U02
- student posługuje się poszerzonymi środkami formalnymi i technicznymi w grafice cyfrowej. K_U06.
- student wykorzystuje w jednym zadaniu różne metody realizacji cyfrowych. K_U06.
- student potrafi kreować spójny formalnie i ideowo cykl prac graficznych na określony temat. K_U01, K_U02, K_U03
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Semestr I (1 rok)
- student odkrywa nowy obszar twórczości artystycznej i zdobywa przekonanie o konieczności stałego pogłębiania wiedzy i zdobywaniu kolejnych doświadczeń w ramach uprawianej dyscypliny artystycznej. K_K01
- student wykazuje zaangażowaną, kreatywna postawę. K_K04
Semestr II (1 rok)
- student jest przekonany o konieczności stałego pogłębiania wiedzy i zdobywania kolejnych doświadczeń oraz rozwijania warsztatu wykonawczego uprawianej dyscypliny artystycznej. K_K01
- student wykazuje zaangażowaną, kreatywna postawę. K_K04
Semestr III (2 rok)
- student jest przekonany o konieczności stałego pogłębiania wiedzy i zdobywania kolejnych doświadczeń oraz rozwijania warsztatu wykonawczego uprawianej dyscypliny artystycznej. K_K01
- student wykazuje zaangażowaną, kreatywna postawę. K_K04
Semestr IV (2 rok)
- student posiada umiejętność podejmowania samodzielnych działań artystycznych oraz integrowania nabytej wiedzy. K_K02
- student wykazuje zaangażowaną, kreatywna postawę. K_K04
Teaching methods
(in Polish) - omówienie sylabusów zajęć,
- prezentacja i omówienie tematów ćwiczeń i pokaz przykładowych rozwiązań,
- indywidualne korekty,
- tematyczne pokazy multimedialne w tym prac archiwalnych studentów,
- rozwiązywanie konkretnych ćwiczeń na miejscu w pracowni (warsztaty)
Observation/demonstration teaching methods
- exhibition
- display
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
- problem-based lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- practical
Course coordinators
Bibliography
Term 2021/22Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: