Conducted in
term:
2024/25L
ISCED code: 0218
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Fine Arts
(in Polish) Postprodukcja w produktowej fotografii reklamowej 14-OG-Ppfr-L
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny kontaktowe – uczestnictwo w części prelekcyjnej zajęć 15 h
Wykonanie samodzielnych zadań praktycznych w pracowni: 15 h
Przygotowanie prac zaliczeniowych: 10 h
Czytanie literatury 5 h
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Ma świadomość problematyki związanej z technologiczną i techniczną stroną fotograficznego medium. (K_W07)
W2: Zna i rozumie aktualne tendencje rozwojowe w fotografii. (K_W02)
W3: Posiada poszerzoną wiedzę dotyczącą realizacji prac fotograficznych oraz środków ekspresji artystycznej wykorzystywanych w fotografii. (K_W15)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi tworzyć i realizować autorskie koncepcje w obrębie szeroko rozumianej fotografii reklamowej. (K_U01)
U2: Umie realizować własne zamierzenia artystyczne, wykorzystując właściwą technikę i technologię, w odniesieniu do realizacji prac fotograficznych. (K_U02)
U3: Potrafi podejmować samodzielne decyzje i realizować różne działania fotograficzne w oparciu o wyobraźnię i intuicję. K_U04
U4: Potrafi korzystać z umiejętności warsztatowych pozwalających na realizację własnych koncepcji artystycznych w zakresie rejestracji i przetwarzania obrazu fotograficznego oraz rozwijać je poprzez samodzielną pracę. K_U05
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Potrafi kreować własny wizerunek poprzez umiejętne łączenie różnych środków w fotograficznej wypowiedzi. (K_K03)
K2: Jest świadomy poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze fotografii reklamowej oraz rozumie potrzebę ciągłego ich rozwijania (K_K05)
K3: W zależności od podejmowanych działań potrafi pracować zarówno indywidualnie jak i w grupie.(K_K08)
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne eksponujące:
-praca ze studentami opiera się na indywidualnych konsultacjach i zbiorowych prezentacjach
Metody dydaktyczne podające:
- każde ćwiczenie poprzedzone jest wprowadzeniem, wspólną analizą i omówieniem tematu
Metody dydaktyczne poszukujące:
- ćwiczenia realizowane są w studio,
- praca w grupach, pozwalająca na indywidualizację procesu kształcenia, niezbędną w przypadku specyfiki tego przedmiotu.
Observation/demonstration teaching methods
- display
- exhibition
- exhibition
Expository teaching methods
- problem-based lecture
- description
- description
Exploratory teaching methods
- classic problem-solving
- brainstorming
- practical
- brainstorming
- practical
Online teaching methods
- methods referring to authentic or fictitious situations
- cooperation-based methods
- evaluative methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
- cooperation-based methods
- evaluative methods
- content-presentation-oriented methods
- methods developing reflexive thinking
- exchange and discussion methods
Type of course
elective course
Prerequisites
(in Polish) Podstawowa znajomość komputera, systemu operacyjnego, prostych programów graficznych i zagadnień dotyczących właściwego wykonywania zdjęć.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: