Conducted in
terms:
2020/21, 2021/22, 2022/23, 2023/24, 2024/25
ISCED code: 0411
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Faculty of Economic Sciences and Management
(in Polish) Controlling marketingu i sprzedaży 117116-CMiS
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczycieli: 10,
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta/słuchacza/uczestnika kursu potrzebny do pomyślnego zaliczenia przedmiotu 30,
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania (np. w egzaminach) 30.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) Zna ogólne zasady projektowania i mechanizmy stosowania instrumentów controllingowych w procesach sprzedaży EK_W04
Learning outcomes - skills
(in Polish) Potrafi przygotować odpowiednie informacje o wskaźnikach KPI w procesie sprzedaży EK_U02
Potrafi zastosować właściwe metody diagnozy sytuacji i zaproponować działania doskonalące w procesie sprzedaży EK_U07
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) Potrafi pozyskać informacje niezbędne do zastosowania narzędzi controllingowych w procesie sprzedaży EK_K06
Teaching methods
(in Polish) Metody dydaktyczne poszukujące: ćwiczeniowa, studium przypadku, sytuacyjna
Prerequisites
(in Polish) Brak wymagań.
Course coordinators
Term 2023/24: | Term 2024/25: | Term 2022/23: | Term 2020/21: | Term 2021/22: |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: