Conducted in
term:
2022/23L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
8
Language:
Polish
Organized by:
Department of Human Resource Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Coaching and Mentoring 1152-12-Z22-ZZ-CoMen
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 200 godzin pracy studenta, w tym:
1. Godziny realizowane z udziałem nauczycieli – 27 godzin: ćwiczenia, 73 godziny: konsultacje z wykładowcami,
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta – 100 godzin: przygotowanie do zajęć, opracowanie otrzymanych zadań, przekazywanie zadań prowadzącemu, powtarzanie i utrwalanie materiału, wyszukiwanie i czytanie literatury.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: po ukończeniu studiów absolwent zna i rozumie złożone procesy społeczne zachodzące w instytucjach i ich otoczeniu, a także role jakie mogą w nich odegrać coaching i mentoring – K_W02
W2: po ukończeniu studiów absolwent zna i rozumie w pogłębionym stopniu, relacje instytucji z ich interesariuszami (wewnętrznymi, zewnętrznymi) oraz zasady ich kształtowania przy wykorzystaniu potencjału coachingu i mentoringu – K_W03
W3: po ukończeniu studiów absolwent zna i rozumie w pogłębionym stopniu, wybrane systemy norm i reguł prawnych, organizacyjnych, zawodowych i etycznych wynikających z ról coacha i mentora – K_W05
W4: po ukończeniu studiów absolwent zna i rozumie w pogłębionym stopniu wiedzę o kształtowaniu zachowań ludzi w organizacji na poziomie indywidualnym grupowym i instytucjonalnym, przy wykorzystaniu metod oraz narzędzi coachingu i mentoringu – K_W06
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: po ukończeniu studiów absolwent potrafi prognozować, identyfikować i analizować złożone problemy jakie wiążą się z wdrożeniem i wykorzystaniem w praktyce funkcjonowania instytucji coachingu i mentoringu – K_U01
U2: po ukończeniu studiów absolwent potrafi projektować przedsięwzięcia wiążące się z rozwiązywaniem problemów funkcjonowania instytucji przy wykorzystaniu potencjału coachingu i mentoringu – K_U02
U3: po ukończeniu studiów absolwent potrafi samodzielnie proponować rozwiązania problemów z zakresu zarządzania i wdrażać innowacyjne rozwiązania oparte o metody i narzędzia coachingu i mentoringu – K_U06
U4: po ukończeniu studiów absolwent potrafi sprawnie posługiwać się systemami normatywnymi oraz normami i regułami zawodowymi i etycznymi w celu rozwiązania konkretnego dylematu etycznego z obszaru coachingu i mentoringu – K_U07
U5: po ukończeniu studiów absolwent potrafi skutecznie komunikować się w środowisku biznesu i budować zaufanie oraz pozytywny klimat w zespołach, w których uczestniczy, wykorzystując metody i narzędzia coachingu i mentoringu – K_U13
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: po ukończeniu studiów absolwent jest gotów do samodzielnego kreowania i stosowania instrumentarium coachingu i mentoringu niezbędnego do funkcjonowania instytucji – K_K01
K2: po ukończeniu studiów absolwent jest gotów do odpowiedzialnego wykonywania zawodu coacha i funkcji mentora, z uwzględnieniem zasad etyki zawodowej – K_K03
Teaching methods
(in Polish) Ćwiczenia i warsztaty prowadzone z wykorzystaniem szeregu metod aktywizujących studentów, także interaktywnych, dających im możliwość dyskusji i aktywnego włączania się w przebieg zajęć.
Prerequisites
(in Polish) Student zna podstawy zarządzania zasobami ludzkimi.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: