Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0413
ECTS credits:
5
Language:
Polish
Organized by:
Department of Enterprise Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Marketing Management 1152-12-Z22-NZP-MaZP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 18 godzin
Konsultacje merytoryczne 42 godzin
Egzamin 5 godzin
Łącznie 65 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 30 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 35 godzin
Praca własna studenta 65 godzin
Razem nakład pracy studenta 130 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Absolwent zna i rozumie w pogłębionym stopniu w pogłębionym stopniu koncepcję marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz etapy jej rozwoju na tle nauki o marketingu - K_W01;
W2: Absolwent zna, potrafi wymienić oraz opisać koncepcję i fazy procesu marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem oraz konsekwencje jej zastosowania dla rozwoju przedsiębiorstw - K_W07;
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Absolwent potrafi wskazać problemy związane z podejmowaniem decyzji zarządczych, w tym szanse i/lub zagrożenia jakie pojawiają się w praktyce przedsiębiorstwa zarządzanego marketingowo - K_U01;
U2: Absolwent potrafi opracować strategiczny plan marketingowy przedsiębiorstwa - K_U08;
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Absolwent jest gotów do samodzielnego kreowania i stosowania instrumentów zdobywania informacji i wiedzy oraz ich zastosowania w działaniach dotyczących sporządzania marketingowych planów strategicznych - K_K01;
K2: Absolwent jest gotów do określania priorytetów służących realizacji przedsięwzięć z zakresu zarządzania marketingowego - K_K02.
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład informacyjny (konwencjonalny) z elementami inscenizacji i konwersacji
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, projekt
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień z obszaru marketingu
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: