Conducted in
terms:
2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
6
Language:
Polish
E-commerce 1152-12-Z22-NM-HaEl
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 9 godz. (wykład), 9 godz. (ćwiczenia), 57 godz. (konsultacje indywidualne, prezentacja zaliczeniowa, zaliczenie wykładu): łącznie 75 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny na zaliczenie przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury): łącznie 35 godz.
3. Czas przygotowania do końcowego zaliczenia na ocenę (ćwiczeń i wykładu): łącznie 40 godz.
Razem nakład pracy studenta 150 godzin.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Wyjaśnia różnice pomiędzy poszczególnymi formami handlu elektronicznego - K_W01.
W2: Wymienia i charakteryzuje uwarunkowania handlu elektronicznego - K_W03.
W3: Charakteryzuje podstawowe strategie marketingowe funkcjonowania różnych form handlu elektronicznego - K_W07.
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi zidentyfikować problemy dotyczące realizacji strategii marketingowej w przedsiębiorstwach korzystających z handlu elektronicznego - K_U01
U2: Potrafi zaproponować rozwiązania konkretnych problemów pojawiających się podczas realizacji strategii marketingowej w przedsiębiorstwach korzystających z handlu elektronicznego - K_U06
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Bierze aktywny udział w zadaniach zespołowych związanych z analizą funkcjonowania przedsiębiorstw na rynku e-commerce - K_K02
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład informacyjny (konwencjonalny) z elementami prezentacji multimedialnych dotyczących omawianych zagadnień.
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, dyskusja.
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- case study
Online teaching methods
- cooperation-based methods
- exchange and discussion methods
- exchange and discussion methods
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest przede wszystkim posiadanie wiedzy z przedmiotów: „Marketing”.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: