Conducted in
term:
2022/23L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Financial Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Budgeting events and PR campaignes 1152-12-Z22-EvM-BWiK
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Łączny czas pracy studenta wynoszący 75 godzin obejmuje:
9 godz. - Wykład
6 godz. - Konsultacje z wykładowcą
30 godz. - Praca własna – przygotowanie do zajęć
30 godz. - Praca własna – przygotowanie do egzaminu
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student zna i rozumie zasady przygotowania, realizacji i oceny procesów budżetowania wydarzeń i kampanii PR (K_W08)
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student potrafi projektować oraz realizować procesy budżetowania wydarzeń i kampanii PR, a także oceniać ich rezultaty (K_U02)
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest przygotowany do tworzenia warunków współpracy i jej realizacji w zakresie budżetowania wydarzeń i kampanii PR (K_K04)
Teaching methods
(in Polish) - pokaz
- wykład informacyjny
- wykład konwersatoryjny
- wykład problemowy
- studium przypadku
- ćwiczeniowa
- prezentacja multimedialna
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
- participatory lecture
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- case study
- practical
- practical
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących organizacji wydarzeń i kampanii PR oraz pojęć z zakresu rachunkowości i finansów.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: