Conducted in
terms:
2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
ISCED code: 0410
ECTS credits:
7
Language:
Polish
Modern Concepts of Marketing Management 1152-12-Z21-NM-NKoZM
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 9 godz. (wykład), 18 godz. (ćwiczenia), 61 godz. (konsultacje indywidualne, kolokwium, egzamin): łącznie 88 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną studenta (wcześniejsze przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, pisanie prac, wykonanie zadań domowych): łącznie 50 godz.
3. Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 37 godz.
Łączny nakład pracy studenta wynosi 175 godzin.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student rozróżnia i charakteryzuje poszczególne nowoczesne koncepcje w ramach zarządzania marketingowego (w tym marketing: społeczny, społecznie odpowiedzialny, społecznie zaangażowany, zielony, relacji, wartości, zrównoważony, doświadczeń, 3.0, wirusowy, internetowy) – K_W01
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student potrafi wskazać i opisać problemy związane z praktycznym wykorzystaniem poszczególnych współczesnych koncepcji zarządzania marketingowego – K_U01
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student rozwija kompetencje krytycznego myślenia w obszarze teorii i praktycznego zastosowania nowoczesnych koncepcji zarządzania marketingowego – K_K01
Teaching methods
(in Polish) Wykład: wykład informacyjny (konwencjonalny) z elementami konwersacji
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów
Observation/demonstration teaching methods
- display
Expository teaching methods
- participatory lecture
- informative (conventional) lecture
- description
- discussion
- informative (conventional) lecture
- description
- discussion
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- case study
Prerequisites
(in Polish) Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu marketingu, badań marketingowych i zarządzania (przykładowe, wcześniejsze przedmioty: „Marketing”, „Podstawy zarządzania”, „Badania marketingowe”, „Podstawy marketingowego zarządzania przedsiębiorstwem” ).
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: