Conducted in
terms:
2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
9
Language:
Polish
Marketing Research in Practice 1152-12-Z21-NM-BaMwP
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 18 godz. (wykład), 18 godz.(ćwiczenia), 59 godz. (konsultacje przedmiotowe): łącznie 120 godz.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizacja zadań domowych): łącznie 80 godz.
3. Czas niezbędny do przygotowania się do egzaminu: łącznie 50 godz.
Razem nakład pracy studenta 225 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Zna i rozpatruje w sposób pogłębiony podstawowe rodzaje źródeł informacji w badaniach marketingowych, rodzaje badań marketingowych oraz wykorzystywane w ich ramach metody zbierania danych - K_W04
W2: Zna i rozpatruje w sposób pogłębiony instrumenty pomiarowe odpowiadające podstawowym metodom zbierania danych wykorzystywanym w różnych rodzajach badań marketingowych - K_W04
W3: Zna i rozpatruje w sposób pogłębiony podstawowe czynności podejmowane w fazie przygotowania procesu badania marketingowego oraz w fazie jego realizacji - K_W04
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi zidentyfikować w ocenianych organizacjach problemy decyzyjne wymagające zastosowania badań marketingowych a także dobrać odpowiednie do problemów decyzyjnych / problemów badawczych rozwiązania w obszarze badań marketingowych -K_U01
U2: Potrafi zaprojektować badanie marketingowe, które umożliwia rozwiązanie konkretnego problemu decyzyjnego (w tym formułuje cele badania i odpowiadające im proste hipotezy badawcze; dobiera odpowiednie metody doboru jednostek badania; wskazuje właściwe metody zbierania danych oraz instrumenty pomiarowe) - K_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do samodzielnego stosowania podstawowych metod badań marketingowych oraz odpowiadających im instrumentów w celu zdobycia informacji niezbędnych do funkcjonowania danej organizacji - K_K02
Teaching methods
(in Polish) Wykład:
Wykład konwersatoryjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, metoda projektu, dyskusja; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Observation/demonstration teaching methods
- staging
Expository teaching methods
- participatory lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- case study
Prerequisites
(in Polish) Wymagane jest przede wszystkim posiadanie wiedzy, umiejętności i kompetencji opisanych w sylabusach przedmiotów: „Marketing” oraz „Badania marketingowe” (oba realizowane na pierwszym stopniu studiów). Pożądane jest także posiadanie podstawowej wiedzy statystycznej.
Course coordinators
Bibliography
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: