Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0410
ECTS credits:
4
Language:
Polish
Organized by:
Department of Business Excellence
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Strategic Management Laboratory 1152-12-Z21-0-LaZaSt
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) Godziny realizowane z udziałem nauczycieli:
- 18 godz. ćwiczeń,
- 12 godz. konsultacji.
Czas poświęcony na realizację projektów zespołowych: 60 godz.
Czas poświęcony na pracę indywidualną studenta oraz przygotowanie się do uczestnictwa w procesie oceniania: 60 godz.
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1. Absolwent zna i rozumie istotę i znaczenie relacji z interesariuszami organizacji (K_W03).
W2. Absolwent posiada pogłębioną wiedzę z zakresu metod analizy strategicznej (K_W04; K_W07).
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1. Absolwent potrafi prognozować zmiany w otoczeniu organizacji oraz identyfikować problemy na poziomie strategicznym (K_U01).
U2. Absolwent potrafi rozwiązywać problemy strategiczne z wykorzystaniem odpowiednich metod zarządzania (K_U04).
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1. Absolwent jest gotów do samodzielnego pozyskiwania i krytycznej oceny informacji potrzebnych do rozwiązania problemów na poziomie strategicznym (K_K01).
Expository teaching methods
- discussion
Exploratory teaching methods
- case study
- project work
- project work
Prerequisites
(in Polish) Opanowanie wiedzy z podstaw zarządzania, makroekonomii oraz podstaw marketingu i zarządzania finansami w biznesie, a także ogólna orientacja w aktualnej sytuacji gospodarczej.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: