Conducted in
term:
2022/23Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
3
Language:
Polish
Organized by:
Department of Enterprise Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Creation and Measurement of Customers Satisfaction 1152-12-Z13o-BuPSK
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 18 godzin
Konsultacje merytoryczne 22 godzin
Łącznie 40 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 20 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 20 godzin
Praca własna studenta 40 godzin
Razem nakład pracy studenta 80 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student operuje podstawowymi pojęciami dotyczącymi budowania satysfakcji klientów- K_W01
W2: Student zna podstawowe metody i narzędzia, w tym techniki pozyskiwania danych, właściwe dla badania satysfakcji klientów- K_W08
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi identyfikować czynniki determinujące satysfakcję klientów - K_U01
U2: Posiada umiejętność konstruowania narzędzi służących badaniu satysfakcji klientów - K_U08
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Posiada kompetencje w zakresie udziału w przedsięwzięciach zespołowych, pełniąc w nich różne role - K_K05
Teaching methods
(in Polish) Wykład problemowy, prezentacje multimedialne, case study
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania przedsiębiorstwem.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: