Conducted in
terms:
2022/23Z, 2023/24Z, 2024/25Z, 2025/26Z
Erasmus code: 04.0
ISCED code: 0410
ECTS credits:
unknown
Language:
Polish
Marketing 1152-12-Z11-Market
This course has not yet been described...
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela 18 godz. (wykład), 18 godz.(ćwiczenia), 4 godz. (konsultacje indywidualne): łącznie 40 godz.
2. Czas poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowanie do zajęć, powtórzenie materiału, czytanie literatury, realizację zadań domowych): łącznie 70 godz.
3. Czas przygotowania do kolokwiów i egzaminu: łącznie 65 godz.
Razem nakład pracy studenta 175 godzi
Learning outcomes - knowledge
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi projektować, adekwatne dla zdiagnozowanych problemów przedsięwzięcia związane z realizacją działań dotyczących poszczególnych elementów marketingu-mix -K_U01
Learning outcomes - social competencies
Teaching methods
Expository teaching methods
- discussion
- informative (conventional) lecture
- informative (conventional) lecture
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- case study
- SWOT
- case study
- SWOT
Type of course
compulsory course
Prerequisites
(in Polish) Student powinien znać podstawy mikroekonomii i zarządzania
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23Z:
None |
Term 2023/24Z:
None |
Term 2024/25Z:
None |
Term 2025/26Z:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: