Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L, 2025/26L
ISCED code: 0413
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Departmentof Human Resource Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Negotiations and Assertiveness in Business 1152-12-L13-0-NeAsB
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=2864 (term 2022/23L)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=2864 (term 2023/24L)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=2864 (term 2024/25L)
- https://moodle.umk.pl/course/view.php?id=2864 (term 2025/26L)
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela:
• 9 godzin ćwiczeń
• 15 godzin w ramach konsultacji indywidualnych
2. Praca indywidualna studenta niezbędna do aktywnego uczestnictwa w zajęciach (analiza literatury, kwestionariusze diagnozujące- 16 godzin)
3. Czas wymagany do wykonania zadań na zaliczenie przedmiotu (test wiadomości, opracowanie strategii negocjacyjnej) – 10 godzin
Razem nakład pracy studenta – 50 godzin (2 ECTS)
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student definiuje i rozumie istotę zachowań asertywnych – K_W05
W2: Student nazywa i opisuje podstawowe techniki asertywne- K_W09
W3: Student nazywa i rozróżnia podstawowe i taktyki negocjacyjne wraz z ich konsekwencjami – K_W09
W4: Student identyfikuje znaczenie nauk o zarządzaniu oraz ich miejsce w systemie nauk społecznych i biznesie– K_W01
Learning outcomes - skills
(in Polish) W zakresie umiejętności:
U1: Student korzysta z technik asertywnych, aby bronić własnych interesów z uwzględnieniem interesów partnera biznesowego – K_U06
U2: Student stosuje procedury asertywne w wywieraniu wpływu na innych – K_U10, U11
U3: Student planuje i realizuje strategię negocjacyjną z uwzględnieniem długofalowych relacji – K_U04
U4: Student korzysta z technik negocjacyjnych w celu poszukiwania optymalnych rozwiązań – K_U04, K_U06
U5: Student stosuje style negocjacyjne w zależności od kontekstu sytuacji– K_U06, K_U08
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) W zakresie kompetencji społecznych:
K1: Student jest gotów do kreatywnego rozwiązywania dylematów pojawiających się w procesie negocjowania w kierunku poszukiwania rozwiązań optymalnych – K_K03
K2: Student przejawia motywację i chęć do pogłębiania rozwoju nowych umiejętności komunikacyjnych w sytuacjach społecznych – K_K03,
K3: Student rozpoznaje swoje zdolności i ograniczenia w zakresie negocjacji i zachowań asertywnych - K_K03
Teaching methods
(in Polish) Zajęcia prowadzone są w formie warsztatu psychoedukacyjnego z wykorzystaniem metod aktywizujących uczestników: gier dydaktycznych, symulacji, odgrywania ról, dyskusji grupowej, modelowania zachowań, pokazów.
Observation/demonstration teaching methods
- simulation (simulation games)
- drama
- drama
Expository teaching methods
- participatory lecture
- programmed material
- problem-based lecture
- programmed material
- problem-based lecture
Exploratory teaching methods
- round table
- situational
- case study
- SWOT
- practical
- experimental
- observation
- situational
- case study
- SWOT
- practical
- experimental
- observation
Prerequisites
(in Polish) Podstawowa wiedza z zakresu psychologii ogólnej i komunikacji interpersonalnej.
Course coordinators
Notes
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: