Conducted in
terms:
2022/23L, 2025/26L
ISCED code: 0319
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Enterprise Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
Customer Satisfaction Development 1152-12-K13-ZS-BSKl
This course has not yet been described...
Term 2022/23L:
None |
Term 2025/26L:
None |
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 9 godzin
Konsultacje merytoryczne 16 godzin
Łącznie 25 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 15 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 10 godzin
Praca własna studenta 25 godzin
Razem nakład pracy studenta 50 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student zna i rozumie relacje wewnętrzne i zewnętrzne instytucji biznesowych z podmiotami w otoczeniu, ich charakter, cele, prawidłowości i reguły ze szczególnym uwzględnieniem satysfakcji klientów - K_W05
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi projektować adekwatne dla zdiagnozowanych przyczyn i przebiegu zjawisk/problemów społecznych, przedsięwzięcia prowadzące do ich sprawnego rozwiązania w obszarach związanych z satysfakcją klienta- K_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest gotów do kreatywnego uczestnictwa w przedsięwzięciach związanych z rozwiązywaniem problemów społecznych w przedsiębiorstwach w obszarze budowania satysfakcji klientów - K_K03
Teaching methods
(in Polish) Wykład problemowy, prezentacje multimedialne, case study
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania przedsiębiorstwem.
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: