Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0319
ECTS credits:
2
Language:
Polish
Organized by:
Department of Enterprise Management
(for:
Faculty of Economic Sciences and Management)
PR Campaign Development - principles, stages, case studies 1152-12-K13-PR-TKPR
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Bezpośrednie uczestnictwo w zajęciach realizowanych z udziałem nauczyciela akademickiego 18 godzin
Konsultacje merytoryczne 7 godzin
Łącznie 25 godzin kontaktowych
2. Praca własna studenta 15 godzin
3. Czas wymagany do przygotowania się i do uczestnictwa w procesie oceniania 10 godzin
Praca własna studenta 25 godzin
Razem nakład pracy studenta 50 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: Student w zaawansowanym stopniu zna i rozumie instrumenty i narzędzia komunikowania stosowane w organizacjach - K_W09
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Student w zaawansowanym stopniu potrafi stosować odpowiednie metody i techniki w rozwiązywaniu problemów komunikowania, szczególnie w zakresie PR - K_U04
U2: Student potrafi diagnozować, analizować i przewidywać procesy i zjawiska społeczne z wykorzystaniem właściwych metod i narzędzi, w szczególności w zakresie PR - K_U05
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Student jest gotów do zdobywania wiedzy, informacji i danych potrzebnych w procesach rozwiązywania problemów występujących w instytucji biznesowej oraz określania priorytetów w tym zakresie w szczególności w obszarze PR - K_K03
Teaching methods
(in Polish) Ćwiczenia: pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów z elementami inscenizacji i konwersacji
Prerequisites
(in Polish) Znajomość podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania przedsiębiorstwem.
Course coordinators
Bibliography
Term 2022/23L:
None |
Term 2023/24L:
None |
Term 2024/25L:
None |
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: