Conducted in
terms:
2022/23L, 2023/24L, 2024/25L
ISCED code: 0319
ECTS credits:
3
Language:
Polish
(in Polish) Komunikacja marketingowa 1152-12-K12-KoMar
This course has not yet been described...
Total student workload
(in Polish) 1. Godziny realizowane z udziałem nauczyciela: 9 godz. (wykład), 9 godz. (ćwiczenia), 7 godz. (konsultacje indywidualne): łącznie 25 godz.
2. Czas pracy poświęcony na pracę indywidualną potrzebny do zaliczenia przedmiotu (bieżące przygotowywanie do zajęć, tworzenie projektu planu marketingowego): łącznie 35 godz.
3.Czas przygotowania do kolokwium i egzaminu: łącznie 30 godz.
Razem nakład pracy studenta 90 godzin
Learning outcomes - knowledge
(in Polish) W1: W zaawansowanym stopniu zna i rozumie instrumenty i narzędzia z zakresu komunikacji marketingowej stosowane wewnątrz instytucji biznesowych oraz w relacjach z różnymi grupami interesariuszy, ze szczególnym uwzględnieniem takich jej elementów jak: reklama, promocja uzupełniająca, sprzedaż osobista, public relations, marketing szeptany, marketing partyzancki, marketing sensoryczny- K_W09
Learning outcomes - skills
(in Polish) U1: Potrafi projektować, adekwatne dla zdiagnozowanych problemów przedsięwzięcia związane z realizacją wybranych elementów komunikacji marketingowej - K_U02
Learning outcomes - social competencies
(in Polish) K1: Jest gotów do myślenia i działania w sposób przedsiębiorczy w zakresie realizacji wybranych elementów komunikacji marketingowej - K_K04
Teaching methods
(in Polish) Wykład: Wykład konwersatoryjny prowadzony z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych przygotowanych w programie Power Point; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Ćwiczenia: SWOT, pogadanka, studium przypadku (case study), giełda pomysłów, metoda projektu, dyskusja; wszystkie omawiane treści są bogato ilustrowane przykładami z praktyki.
Expository teaching methods
- informative (conventional) lecture
- discussion
- discussion
Exploratory teaching methods
- brainstorming
- project work
- case study
- project work
- case study
Prerequisites
(in Polish) Wiedza z zakresu podstaw marketingu
Course coordinators
Additional information
Additional information (registration calendar, class conductors, localization and schedules of classes), might be available in the USOSweb system: